اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان خبر داد

اختصاص 182 میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهری در کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از اختصاص 182 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های عمران شهری در شهرهای استان خبر داد.

اختصاص 182 میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر قادری شامگاه پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار کامیاران با تقدیر از تلاش و کوشش مدیران و مسئولان شهرستان کامیاران در اجرای پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: برای فعالیت‌های عمرانی شهرهای استان مبلغ 182 میلیارد تومان اختصاص یافته است که سهم شهرداری کامیاران 12.5 میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اضافه کرد: با توجه به وجود مجموعه‌های گردشگری و تفریحی مختلف در شهرستان کامیاران و استعدادهای فراوان برای سرمایه‌گذاری، در بخش‌های گوناگون کشاورزی و صنعتی در بخش مدیریت استان نگاه ویژه‌ای به شهرستان کامیاران به عنوان یک شهرستان ارتباطی بین دو استان کردستان و کرمانشاه می‌شود.

وی وجود منابع آبی و جاذبه‌های طبیعی را فرصتی مناسب برای ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری با همکاری بخش خصوصی ذکر کرد و خواستار استفاده بهینه از این منابع خدادادی برای توسعه گردشگری و در نهایت ارتقای سطح درآمد مردم شد.

قادری با اشاره به اهمیت ساماندهی صنوف مزاحم و نظم‌بخشی به داخل شهر، از شهرداری کامیاران خواست تا با کنترل و ساماندهی مشاغل مزاحم و فعالیت‌های صنعتی در داخل شهر، در صورت امکان نسبت به جانمایی و انتقال این واحدها به مکان‌های پیش‌بینی شده در بیرون از حریم شهر به منظور ساماندهی وضعیت بافت شهر اقدام کند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان، فرماندار و امام جمعه کامیاران، اعضای شورای تامین و شوراهای اسلامی دوره سوم و چهارم در این مراسم حضور داشتند.

در پایان از ناصر الماس‌پور با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد و ناصر شفیعی طی حکمی که از سوی استاندار کردستان ابلاغ شده بود، به عنوان شهردار جدید کامیاران معرفی شد.

انتهای پیام/79001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول