اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران در مراسم تودیع و معارفه شهردار:

صحنه خدمت‌گزاری، صحنه سیاست‌بازی نشود

فرماندار کامیاران گفت: در سیستم خدمت‌گزاری نباید به دنبال سیاست و جناح‌بازی بود بلکه باید به فکر خدمت به مردم، توسعه شهر و ارتقای کیفیت شهری باشیم.

صحنه خدمت‌گزاری، صحنه سیاست‌بازی نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار کامیاران با تاکید بر اصل قانون‌مداری و اعتمادسازی در میان مردم و پرهیز از سیاست‌زدگی در شورا و شهرداری، اظهار کرد: احترام به قانون به عنوان مبنای کار اعضای شورا و شهردار قرار گیرد و مردم باید تلاش و فعالیت شما را مشاهده کنند تا احساس تعلق نسبت به مدیریت شهری را درک کنند.

وی تصریح کرد: نباید در سیستم خدمت‌گزاری به دنبال سیاست و جناح‌بازی بوده بلکه باید به فکر خدمت به مردم، توسعه شهر و ارتقای کیفیت شهری باشیم.

روحانی افزود: محدودیت مالی نباید موجب رکود در کار شود چراکه با پشتوانه عظیم مردمی و همراهی آنان می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

فرماندار کامیاران با تقدیر از عملکرد شهرداری، افزود: انتظار می‌رود شهردار و شورای اسلامی و کارکنان شهرداری لحظه‌ای وقفه را در نهضت خدمت‌رسانی به شهروندان نداشته و همواره با تعامل با مردم و تلاش شبانه‌روزی از مدیریت شهری حمایت کنند.

وی اعضای جدید شورا را اهل علم و تقوا دانست و مطرح کرد: شورای جدید کمر همت را برای خدمت بسته‌ است و با توجه به موفقیت‌های شورای گذشته، مسئولیت دوچندانی خواهند داشت.

روحانی ضمن تاکید بر کسب درآمد پایدار برای شهرداری تصریح کرد: اعضای شورا با همکاری شهردار برنامه‌ریزی دقیقی را برای کسب درآمد پایدار شهرداری داشته باشند و بدانند که بدون حضور مردم این کار محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: با حمایت بخش خصوصی می‌توان کاهش فرآیندهای اداری را به همراه داشت و به مردم خدمات مطلوبی را ارائه داد.

روحانی با اشاره به کمک‌های مردمی در آماده‌سازی پارک شهدای گمنام تصریح کرد: زمان اندک آماده‌سازی مکان دفن پیکر مطهر شهدا و نبود اعتبار برای هموارسازی جاده از مشکلاتی بود که دامنگیر ما شده بود ولی به همت سه تن از مالکین اهل روستای بیار، کار بسیار ارزشمندی انجام شد.

فرماندار کامیاران توسعه فضای سبز را از برنامه‌های اصلی شهرداری دانست و خطاب به اعضای شورای اسلامی و شهردار کامیاران عنوان کرد: برنامه‌های مدونی برای ارتقای کیفیت خدمات شهری از جمله ساماندهی معابر، بهبود وضعیت ترافیک، داشتن نگاه فرابخشی و ساخت پارکینگ باید در دستور قرار گیرد.

وی افزود: ادارات و شورای تامین در همه امور حامی شهرداری هستند و انتظار داریم که شورای چهارم و شهردار کارنامه مثبتی را در پایان کار خود ارائه دهند.

انتهای پیام/79001/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول