اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد

بهبود ساخت‌وساز دانشگاه‌ها سیاست جدی دانشگاه آزاد

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، کیفی‌سازی و ساخت‌وساز مناسب را از مهم‌ترین سیاست‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: در آینده شاهد ساخت‌وساز بهتر و با کیفیت بالاتر باشیم.

بهبود ساخت‌وساز دانشگاه‌ها سیاست جدی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محسن هاشمی عصر امروز از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بازدید کرد.

در این بازدید که دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی، معاون آموزشی، معاون پژوهش و فناوری و معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری وی را همراهی می‌کردند، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از مسجد حضرت ولیعصر (عج)، سالن همایش‌های این واحد دانشگاهی، دانشکده‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پزشکی، کارگاه‌های مختلف، کتابخانه مرکزی ، سالن‌های ورزشی، مجتمع آزمایشگاهی و استخر دانشگاه بازدید و مسئولان هر بخش توضیحات لازم را ارائه کردند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازید در جمع خبرنگاران دانشگاه آزاد اسلامی ساری را یکی از زیباترین دانشگاه‌های کشور خواند و گفت: فرصتی پیش آمد تا از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه سه بازدید داشته باشیم و امروز بازدیدی داشتیم از یکی از زیباترین دانشگاه‌های کشور که با ظرافت خاصی طراحی شده، ساختمان‌ها همه با هم همخوانی دارد و کاملاً با محیط تطبیق دارد  و فضای بسیار آرام و مناسبی دارد.

محسن هاشمی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی ساری از نظر پوشش گیاهی هم بسیار زیباست و در این دانشگاه دوره‌های دکترا و کارشناسی ارشد راه‌اندازی شده و از نظر نگهداری هم از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است.

هاشمی کیفی‌سازی و ساخت‌وسازمناسب را از مهم‌ترین سیاست‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد و افزود: در آینده شاهد ساخت‌وساز بهتر و با کیفیت بالاتر باشیم.

وی تصریح کرد: منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی دارای سرانه فضای بالاتر از استاندارد هست و دانشگاه آزاد اسلامی ساری در حال حاضر به یک بیمارستان مجهز و تخصصی نیاز دارد که این بیمارستان را در آینده بسیار نزدیک بسازیم.

انتهای پیام/86018/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول