اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

لزوم ایجاد معابر ایمن برای شهروندان خرم‌دره‌ای

فرماندار خرم‌دره بر لزوم ایجاد معابر ایمن برای شهروندان این شهر تاکید کرد.

لزوم ایجاد معابر ایمن برای شهروندان خرم‌دره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم نوری‌پور بعدازظهر امروز در جمع مسئولان حوزه ترافیک شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم اجرای مصوبه‌های کمیته فرعی ترافیک اظهار داشت: مسئولان امر باید در عملی شدن مصوبه‌های جلسه تلاش کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به بحث مشکلات ترافیکی خاطرنشان کرد: باید مسئولان امر برای رفع مشکلات موجود تلاش مضاعفی داشته باشند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: مسئولان باید تمام برنامه‌های خود را به صورت کارشناسی بررسی کرده و آسیب‌ها را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه ما در مقابل مردم وظیفه سنگینی داریم، گفت: همان‌گونه که پلیس در دو دهه اخیر کارهای بزرگی برای فرهنگ‌سازی مردم انجام داده است، ما نیز باید در بحث فرهنگ‌سازی با ارائه آموزش‌ها و مانورهای متعدد تلاش کنیم.

نوری‌پور با تاکید بر رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز شهرستان بر ترسیم راه‌ها و جاده‌های درون شهری و برون شهری‌ و همچنین نصب تابلوها و هشداردهنده در مناطق حادثه‌خیز تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت امر ترافیک در سطح شهرستان خرم‌دره تاکید کرد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید اهتمام جدی برای ساماندهی و کاهش مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند و نسبت به رفع نواقص هندسی و ایجاد معابر ایمن برای شهروندان تلاش کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز مسئله ترافیک یکی از مهمترین مسائل روز محسوب می‌شود، اضافه کرد: در این زمینه لازم است که با برنامه‌ریزی صحیح، در رفع این مشکل تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: تمام برنامه‌ها باید طبق موازین در جلسه‌ها پیشنهاد و نظرات مورد بررسی قرار بگیرد و در ادامه پس بعد از کارشناسی به مرحله اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام/73001/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول