اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم صورت می‌گیرد

جذب و توزیع اقلام اساسی مردم در خرم‌دره

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم‌دره گفت: اقدامات لازم برای جذب اقلام اساسی مصرفی مردم برای ماه‌های محرم و صفر صورت گرفته است.

جذب و توزیع اقلام اساسی مردم در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی حیدری صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان خرم‌دره با اشاره به تدارک اقلام اساسی برای ماه‌های محرم و صفر ابراز داشت: اقدام‌های لازم برای جذب اقلام اساسی شامل برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و گوشت سفید صورت گرفته و به مرو جذب خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری گشت‌های بازرسی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرم‌دره تصریح کرد: این بازدید‌ها با حضور نمایندگان چند دستگاه دیگر صورت می‌گیرد.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره در این جلسه با اشاره به جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر آنچه که امروز در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داریم همه مرهون و مدیون دفاع هشت ساله مقدس است.

این مسئول افزود: چراکه در آن ایام اقتدار و عزت ایران اسلامی تثبیت و این مقدمه و سرآغاز پیشرفت‌ها و ترقی‌های بعدی را موجب شد.

بنیادی با اشاره به نقش جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل خاطرنشان کرد: آنچه که مسلم است جنگ توسط همین جوانان دیروز و پدران و مادران نسل امروز اداره شد و آنان با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و با نثار جان و مال خود در عرصه‌های مختلف جنگ مشارکت کردند.

وی عنوان کرد: امیدوار هستیم که نسل امروز با تاسی از جانبازی‌ها، رشادت‌ها و دلیری‌های پدران و مادران خود که نسل دیروز انقلاب را تشکیل دادند، در حراست و پاسدار از ارزش‌هایی که با نثار خون هزاران شهید به دست آمده نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اذعان داشت: نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه و یک هدف متعالی است که معظم‌له با شروع سال جدید به دست ملت و خادمان این نظام می‌سپارند.

این مسئول متذکر شد: تحقق شعار حماسه اقتصادی در گرو عزم ملی است و در این بین باید بکوشیم تا از سرمایه ایرانی برای تولید ملی استفاده شود.

انتهای پیام/73001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول