اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش

پژوهشگران برتر اردل تجلیل می‎شوند

معاون فرماندار شهرستان اردل گفت: در هفته پژوهش با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها از دانش‌آموزان و دانشجویان برتر و ساعی در عرصه تحقیق و پژوهش طی مراسمی تجلیل می‌شود.

پژوهشگران برتر اردل تجلیل می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کورش سبزواری بعدازظهر امروز در اولین نشست ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در این شهرستان، اظهار کرد: تحقیق و پژوهش موتور محرک توسعه است.

وی افزود: نوآوری و خلاقیت محور توسعه جامعه است که نیروی انسانی نقش اساسی و سازنده در این زمینه ایفا می‌کند.

سبزواری خاطرنشان کرد: این امر مستلزم بسترسازی مناسب در تحقق این اندیشه است.

معاون فرماندار شهرستان اردل اضافه کرد: در حال حاضر نبود اعتبار و بستر برای تحقیق و پژوهش و نبود نیروی مجرب با رویکرد پژوهشی دو مشکل عمده ادارات و موسسات دولتی است. 

سبزواری با اشاره به برنامه‌های این شهرستان در هفته پژوهش، گفت: در هفته پژوهش با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها از دانش‌آموزان و دانشجویان برتر و ساعی در عرصه تحقیق و پژوهش طی مراسمی تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: نواختن زنگ پژوهش در مدارس، برگزاری کارگاه‌‎های آموزشی با محوریت پژوهش، اجرای کارگاه‌ها و دوره‌های آموزش بویژه مدیران و معلمان، برگزاری نشست فرماندار با پژوهشگران، برگزاری همایش تجلیل از پژوهشگران، دانش‌آموزان و دانشجویان برتر در عرصه تحقیق و پژوهش مهمترین برنامه‌های شهرستان در هفته پژوهش است.

انتهای پیام/68010/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول