اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی

توزیع برق تبریز رتبه برتر پژوهش‌های ارتباطی را کسب کرد

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز توانست رتبه نخست نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی را کسب کند.

توزیع برق تبریز رتبه برتر پژوهش‌های ارتباطی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی توزیع برق تبریز، در این سمپوزیوم که با شرکت 280 سازمان برگزار شد، روابط عمومی برق تبریز از بین 2000 اثر ارسالی عنوان روابط عمومی برتر در رشته پژوهش های ارتباطی را به خود اختصاص داد.

بخش رقابتی سمپوزیوم در 9 محور برگزار شد که آثار ارسالی به دبیرخانه سمپوزیوم پس از ارزیابی در دو مرحله، در مراسم اختتامیه تجلیل شدند.

همچنین در حوزه مقالات علمی مینا نظری از برق تبریز با ارائه مقاله‌ای با عنوان "نقش شبکه‌های اجتماعی در همگرایی قومی و پایداری روابط عمومی" موفق به اخذ رتبه نخست شد.

در این سمپوزیوم که با عنوان روابط عمومی هوشمند در محل همایش‌های بین المللی صدا وسیما برگزار شد، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، کریستف گینیستی نیز حضور داشت که به ارائه مطالبی درباره چالش های روز روابط عمومی پرداخت.

این مراسم بزرگ‌ترین رویداد روابط عمومی در کشور است که امسال برای نهمین بار توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و انجمن بین المللی روابط عمومی  و با حضور اساتید برجسته‌ای از کشورهای آمریکا، فرانسه، ژاپن، استونی، روسیه و ترکیه 29 مهر تا یکم آبان برگزار شد.

انتهای پیام/60001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول