اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین شب محرم

پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) در شوشتر نصب می‌شود

در نخستین شب محرم سال‌جاری پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) با مراسم خاصی در شوشتر نصب می‌شود.

پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) در شوشتر نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، برای هفتمین سال متوالی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در شهرستان شوشتر با برگزاری مراسم خاصی پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در شوشتر نصب خواهد شد.

در این مراسم که با تدارک هیئت متوسلان به طفلان مسلم شهرستان شوشتر برگزار می‌شود هیئت‌های عزاداری و دمام شهرستان شوشتر حضوری فعال دارند.

این مراسم با حضور پرشور عزاداران حسینی(ع) شهرستان شوشتر و مداحان اهل بیت این شهرستان برگزار می‌شود و مسیر دو کیلومتری محل شروع تا نصب پرچم را به عزاداری می‌پردازند.

مراسم عزاداری در این آیین باشکوه قرار است راس ساعت 21 از مقابل مسجد ابریشم‌کاران آغاز می‌شود و تا امامزاده عبدالله شهرستان شوشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

طبق آیین هرساله شهرستان شوشتر این پرچم تا روز پایانی صفر در این امامزاده برافراشته می‌ماند و سپس با مراسمی خاص این پرچم به زیر کشیده می‌شود.

در سال‌جاری تاکنون بیش از 10 هیئت شهرستان شوشتر قرار است با برگزاری مراسم عزاداری هیئت متوسلان به طفلان مسلم را در این برنامه یاری کنند.

انتهای پیام/72006/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول