اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین خبر داد

توقیف 2 هزار موتورسیکلت متخلف در قزوین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از توقیف دو هزار دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف رانندگی در این استان در مهرماه امسال خبر داد.

توقیف 2 هزار موتورسیکلت متخلف در قزوین

غلامعلی حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در مهرماه امسال 153 فقره تصادف منجر به جرح در شهرهای استان قزوین به وقوع پیوست که 171 نفر در این سوانح مجروح شدند.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از این سوانح مربوط به موتورسیکلت‌ها بوده که در این راستا با تشدید مقابله با این افراد نسبت به اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان افزود: در مهرماه امسال دو هزار و 27 دستگاه موتورسیکلت افراد متخلف، متوقف و به پارکینگ منتقل شده است که از این تعداد یک‌هزار و 586 دستگاه مربوط به شهر قزوین است.

وی اعلام کرد: متأسفانه در مدت یاد شده دو تصادف منجر به فوت هم در شهرستان‌های استان قزوین رخ داده که در اثر آن دو نفر از شهروندان جان خود را در این سوانح از دست داده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه حرکت با سرعت مطمئنه عامل مهمی در کاهش سوانح رانندگی است بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود با رعایت مقررات پلیس و قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2667/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول