اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم بدرقه

دومین کاروان راهیان نور خرمشهر عازم مناطق عملیاتی شدند

با برگزاری مراسم بدرقه دومین کاروان راهیان نور خرمشهر عازم مناطق عملیاتی شدند.

دومین کاروان راهیان نور خرمشهر عازم مناطق عملیاتی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی خرمشهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان اعزام شدند.

در این مراسم که در مدرسه فرهنگیان خرمشهر برگزار شد، دانش‌آموزان پس از وضو گرفتن و عبور از قرآن راهی مناطق عملیاتی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در این آیین در سخنانی اظهار کرد: امروز دومین گروه از دانش‌آموزان پسر مقطع سوم کار و دانش به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

عادل فرهانیان ادامه داد: گروه نخست از دانش‌آموزان که شامل دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه بودند در اواسط مهرماه به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند.

وی تصریح‌کرد: با رهسپاری دانش‌آموزان امروز در مجموع و در این دو مرحله تاکنون یک هزار دانش‌آموز خرمشهری به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: روند اعزام دانش‌آموزان پسر با انجام این دو مرحله به پایان خواهد رسید و در مرحله سوم و چهارم دانش‌آموزان دختر عازم مناطق عملیاتی خواهند شد.

فرهانیان تصریح‌کرد: در جریان برگزاری این اردو دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی هویزه، اروندکنار، دهلاویه، اهواز، شلمچه و سوسنگرد رفته و به بازدید خواهند پرداخت.

وی اضافه‌کرد: این اردوها به مدت 48 ساعت برگزار و در آن برنامه‌های مختلف فرهنگی و رزمایش برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌کرد: همچنین روحانیونی به‌منظور پاسخگویی به سوالات شرعی دانش‌آموزان و راویانی برای روایت‌گری همراه با دانش‌آموزان اعزام خواهند شد.

فرهانیان گفت: مرحله بعدی اعزام ویژه خواهران دانش‌آموز است که از اول آذر ماه آغاز خواهد شد و در دو مرحله بیش از یک‌هزار دانش‌آموز خواهر نیز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/72008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول