اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

کاروان‌های راهیان نور از مدرسه تا مدرسه فارسان عازم مناطق عملیاتی شد

فرمانده سپاه ناحیه فارسان از اعزام کاروان‌های راهیان نور از مدرسه تا مدرسه فارسان به مناطق عملیاتی خبر داد.

کاروان‌های راهیان نور از مدرسه تا مدرسه فارسان عازم مناطق عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج پسند ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی، اظهار کرد: 325  نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان این شهرستان در قالب طرح "از مدرسه تا مدرسه" عازم زیارت مشهدالشهدا در سرزمین نور شدند.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این اردوی معنوی، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان و انتقال این مفاهیم به خانواده‌های آنان از مهم‌ترین این اهداف است تا از چگونگی حضور رزمندگان و رشادت‌های آنها اطلاع پیدا کنند.

پسند تصریح کرد: دانش‌آموزان در این اردوی فرهنگی بصیرتی می‌آموزند که شهدا چگونه به فرمان امامشان لبیک گفته‌اند، آن‌ها درس و کلاس خود را رها کردند تا در رساندن صدای انقلاب اسلامی به گوش جهانیان نقش موثری را ایفا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق فتح‌المبین، شلمچه و اروندرود بازدید می‌کنند تا از نزدیک با حرکت خروشان شهدا و جانبازان عزیز در کوتاهی دست استکبار جهانی از سرزمین‌های میهن اسلامی آشنا شوند.

وی افزود: راویان، اکیپ امدادی، روحانیت معزز، معلمان و جمعی از پاسداران، دانش آموزان را در این سفر همراهی می‌کنند.

با حضور فرماندهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان، امام جمعه، فرماندار، و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان فارسان، کاروان راهیان نور این شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

انتهای پیام/68001/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول