اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همرزم شهید خرازی:

استکبارگران بدانند در مقابل انواع تحریم‌ها پیروزمندانه ایستاده‌ایم

مسئول سابق اطلاعات عملیات کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح و همرزم شهید خرازی با اعلام اینکه ملت ایران از نسل عاشورا هستند، گفت: استکبارگران بدانند ما در مقابل انواع تحریم آنها پیروزمندانه ایستاده‌ایم.

استکبارگران بدانند در مقابل انواع تحریم‌ها پیروزمندانه ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد احمدیان صبح امروز در آیین خاطره‌گویی حماسه دفاع هشت سال دفاع مقدس در حسینیه حضرت علی‌اصغر(ع) پایگاه خیبر منطقه اسپاری این شهرستان بیان داشت: ما هم‌اکنون باید حافظ و نگهدار عزت، افتخار و عظمت ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: با اینکه خیلی‌ها معتقدند در زمان جنگ طیف بچه‌های جبهه و جنگ مشخص بودند، ولی ما در جبهه‌ها از همه طیف و همه جنس بسیجیان را دیدیم.

مسئول سابق اطلاعات عملیات کمیته جست‌وجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح و همرزم شهید خرازی با بیان خاطرات متعدد از عملیات‌های مختلف در جنگ تحمیلی نظیر بدر، والفجر چهار، صاحب‌الزمان(عج) و کربلای 5 اذعان داشت: شهدا و رزمندگان از جنس همین ملت و از جنس ما بودند، ولی در مساجد رشد و نمو پیدا کردند و زمانی که باید پا در میدان عمل می‌گذاشتند، وارد عرصه شده و مرد عمل بودند.

احمدیان با اعلام اینکه به هیچ وجه فکر نکنیم که جنگ به اتمام رسیده است، تصریح کرد: هنوز هم ما با بیگانگان جنگ داریم و باید در میدان باشیم.

وی با اشاره به محاصره‌ها و تحریم‌های مختلف در جنگ تحمیلی تاکید کرد: دشمنان با انواع محاصره و تحریم که تحریم اقتصادی تنها یک نمونه آن بود، می‌خواهند ایران را از پای درآوردند تا دستان‌مان را به نشان تسلیم بالا بگیریم، ولی باید بدانند که ما همان مردان روزهای حماسه، شور و دفاع هستیم.

این مسئول با اشاره به نقش جوانان در جنگ گفت: برخی از فرماندهان ما در سن و سال کمی قرار داشتند، ولی دست به کارهایی می‌زنند که انسان را متحیر می‌کرد، هم‌اکنون نسل نوجوان و جوان ما باید از آن جوانان درس شهادت‌طلبی و دشمن‌ستیزی گرفته و آنها را الگوی خود قرار دهند.

احمدیان با اشاره به اینکه صحابه امام حسین(ع) در عاشورا محاصره بودند، ولی تا آخرین لحظه پای ارزش‌ها، احیای دین جدشان و احیای امر به معروف و نهی از منکر پیروزمندانه ایستادند، خاطرنشان کرد: جنس ملت ایران ریشه در واقعه عاشورا و کتب کربلا دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای کم‌سن و سال ما آنقدر مقابل نیروهای بعثی ارزش و ابهت داشتند و آنها از این نوجوانان و جوانان می‌ترسیدند که به سوی‌شان مستقیم گلوله تانک شلیک می‌شد، گفت: در کتاب درسی بچه‌های کشورمان حرف از ریزعلی خواجوی می‌آورند، ولی هیچ صحبت از شهدای جنگ تحمیلی نمی‌شود که با بدن پر ترکش و گلوله، با یک دست قطع شده و یک چشم تخلیه شده مقابل دشمنان بعثی دفاع می‌کردند تا هم‌اکنون در آسیایش و آرامش و امنیت به سر ببریم.

مسئول سابق اطلاعات عملیات کمیته جست‌وجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح و همرزم شهید خرازی گفت: مستکبران بدانند ما در مقابل انواع تحریم آنها پیروزمندانه ایستاده‌ایم و با ذکر اهل بیت و معصومین به هیچ وجه خم به ابرو نمی‌آوریم، زیرا نسل ما از نسل عاشورا است و باید همیشه مرور کنیم که در این کشور چه ارزشی در گذشته داشتیم و هم‌اکنون به چه اقتداری دست یافتیم.

احمدیان در پایان یادآور شد: دشمن به‌دنبال سرمایه‌گذاری هنگفت برای به دام انداختن جوانان ما از راه‌های مختلف ضدفرهنگی است، وظیفه ما است تا این نسل پاک و خلاق را حفظ کرده و برای آنها برنامه مدون و اساسی داشته باشیم.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول