اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد

اتکا به تولید ملی و مصرف داخلی عاملی برای شکست تحریم‌ها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتکا به تولید ملی و مصرف داخلی عاملی برای شکست تحریم‌ها است.

اتکا به تولید ملی و مصرف داخلی عاملی برای شکست تحریم‌ها

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایران 35 سال است که مورد تحریم و تهدید دولت‌های خارجی قرار گرفته ولی با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات هرگز کوتاه نیامده و موفقیت‌های عظیمی را از آن خود کرده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با توکل به قوه الهی، مدیریت صحیح امام ره، تکیه بر هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش بدون وقفه مسئولان، تا به امروز توانسته در برابر تحریم‌ها مقاومت کند و به پیروزی برسد.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: برای خلاصی از تحریم‌های موجود سه راهکار موثر وجود دارد که عبارتند از پیروی از مقام معظم رهبری، اتحاد داخلی و اتکا به تولید ملی و مصرف داخلی.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با احتساب دو سال کودتا و هشت سال جنگ تحمیلی، ایران 35 سال است که در تحریم قرار گرفته ولی باز با این همه فشار پیشرفت چشمگیری داشته است.

قاضی‌پور ابراز داشت: ایران از 28 مرداد سال 1332 تا سال 1357 در اختیار آمریکا بود و حدود 5 میلیون لیتر فروش نفت داشته است با این حال در آن زمان شاهد هیچگونه پیشرفتی در این مرز و بوم نبوده‌ایم، ولی بعد از انقلاب اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها باز کشور ایران با موفقیت راه خود را پیموده است.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول