اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

دشمن با تجمیع ابزارهای ضدفرهنگی نقشه‎های شومی برای ایران دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن با تجمیع ابزارهای ضدفرهنگی نقشه‎های شومی برای ایران دارد.

دشمن با تجمیع ابزارهای ضدفرهنگی نقشه‎های شومی برای ایران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: نماز، روزه، قرآن، احادیث، روایات، قیام امام حسین (ع) هر کدام سرمایه‎ای ارزشمند است و هر سرمایه‎ای می‎تواند آسیب‎پذیر باشد، سرمایه‎های دینی و فرهنگی به دلیل نفوذپذیری مورد تهاجم دشمن می‎گیرند.

وی با بیان اینکه آسیب هر جایی وجود دارد بر این نکته تاکید کرد: باید مراقب باشیم تا آسیب‎ها به سرمایه‎های ارزشی لطمه وارد نکنند که این مهم با شناخت آسیب قابل زدودن است.

علما و وعاظ باید رفاقت، تعامل، همفکری، همدلی و همراهی را اولویت خود قرار دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بدنه انقلاب وفادار به ولایت، معنویت و ارزش‎ها است، تصریح کرد: مداحان باید بدنه انقلاب را پا به پای ارزش‎ها به سمت تعالی رهنمون کنند چراکه دشمن با تجمیع ابزارهای ضدفرهنگی خود نقشه‎های شومی علیه انقلاب اسلامی برنامه‎ریزی کرده است.

ولی‎نژاد متذکر شد: علما و وعاظ مکمل یکدیگر هستند که در یک راستا فعالیت می‎کنند لذا باید رفاقت، تعامل، همفکری، همدلی و همراهی را اولویت خود قرار دهند تا برای رسیدن به هدف و نقطه مطلوب گام‎های اساسی برداشته شود.

وی برگزاری نشست‎های فصلی را مفید دانست و گفت: تداوم این جلسات در سایه هم‎اندیشی می‎تواند برای ما نتیجه‎بخش باشد که خوشبختانه سال به سال گام‎های ارزشمندی در این زمینه برداشته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه رسیدن به هدف جزو اولویت سازمان است، خاطرنشان کرد: هنوز با نقطه مطلوب فاصله زیاد است گرچه در این مسیر گام‎های بسیار خوبی برداشته شده اما نیازمند تلاش‎های بیشتری است.

ولی‎نژاد از مداحان به عنوان یکی از گروه‎های تاثیرگذار جامعه یاد کرد و افزود: مداحان جزو اقشار تاثیرگذار در دینداری جامعه و معنویت هستند که می‎توانند تاثیر فرهنگی مستقیم را در جامعه داشته باشند.

وی تاکید کرد: مداحان باید از اثرگذاری فعالیت خود برای رسیدن به قله معنوی تلاش کنند چراکه جامعه معنوی می‎تواند ما را به قله پیروزی برساند، جامعه معنوی به خانواده و اجتماع آرامش می‎دهد.

در یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی 24 مهمان خارجی از کشورهای پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، مصر، عراق، آذربایجان، هندوستان، لبنان و برخی کشورهای اسلامی دیگر در کنار پیرغلامان حسینی کشورمان حاضر شدند.

همچنین برای نخستین ‌بار در این اجلاس از علما و مفاخر اهل سنت استان گلستان تجلیل خواهد شد.

این مراسم توسط ده‌ها رسانه‌ داخلی و خارجی به صورت زنده و تهیه مستند پوشش خبری داده می‌شود.

اختتامیه این مراسم نیز در روز پنج‌شنبه همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مصلای نماز جمعه گرگان با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، خوزستان میزبان دوازدهمین دوره اجلاس پیرغلامان حسینی خواهد بود که بنابر تمهیدات پیش‌بینی شده مقرر شده مراسم اختتامیه آن نیز در شلمچه برگزار شود که در اختتامیه یازدهمین دوره، نشان اجلاس دوازدهم به نماینده آن استان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/83001/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول