اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آغاز به کار اجلاس پیرغلامان حسینی در گرگان + تصاویر

یازدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی دقایقی پیش با حضور مداحان ملی و بین‌المللی، مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از مردم همیشه در صحنه استان گلستان آغاز شد.

آغاز به کار اجلاس پیرغلامان حسینی در گرگان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یازدهمین اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی از صبح امروز به صورت دسته‎روی دسته‎های عزاداری استان گلستان از میدان ولیعصر به سمت تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز شد.

لحظاتی پیش نیز مراسم رسمی این اجلاس در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با قرائت قرآن و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

نزار قطری مداح جهان عرب، صادق آهنگران و محسن طاهری مداح ملی و بسیاری از شخصیت‎های برجسته کشوری و بین‎المللی، مداحان برجسته از کشورهای پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، مصر، عراق، آذربایجان، هندوستان، لبنان و برخی کشورهای اسلامی دیگر در کنار پیرغلامان حسینی کشورمان برخی از میهمانان این اجلاس هستند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اجلاس پیرغلامان به استان روحی تازه داده و امروز که در این مراسم حاضر هستیم شور حسینی و احساس قلبی ما به عاشورا زنده شده است.

حسین کریمی‌اول ادامه داد: برگزاری این اجلاس آن هم به صورت بین‎المللی به طور طبیعی برکات و آثاری خواهد داشت که شاید به چشم نیاید و نتوان آن را بر زبان جاری کرد.

کریمی‌اول افزود: هر کس که مسلمان است و به امام حسین (ع) اعتقاد دارد می‎تواند درک کند که میزبانی عزای اباعبدالله چه ویژگی‌هایی دارد هر چند که خانه هر مسلمان واقعی یک هیئت عزاداری سیدالشهدا است.

انقلاب ما بر تفکر سرخ عاشورایی زنده است

جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان کرد: امیدواریم این حرکت ارزشی که چند سال است در کشور شکل گرفته ادامه‌دار باشد تا شور همراه با شعور حسینی در کشور طنین‎انداز شود.

کریمی‎اول عنوان کرد: آنچه تا به امروز نظام و انقلاب را زنده نگه ‌داشته تفکر سرخ عاشورایی است.

وی افزود: تا زمانی که تفکر سرخ عاشورایی در انقلاب و نظام ما زنده است و تا زمانی که دشمنان به این گنجینه دست‎اندازی نکرده و جهان اسلام و جهان تشیع از امام حسین (ع) و عاشورا مدد می‎طلبند هیچ چیزی نظام اسلامی و جهان اسلام را تهدید نخواهد کرد.

هدف اصلی انقلاب استکبارستیزی است

جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به روز 13 آبان تصریح کرد: عنوان کردن آمریکا به عنوان شیطان بزرگ استراتژی و راهبرد در انقلاب اسلامی است و این حرف‎ها که کسی بگوید نامه‎ای نوشتم و بگوید شعار مرگ بر آمریکا حذف شود، به آرمان امام و هدف اصلی امام در مبارزه با آمریکا هیچ خللی وارد می‎کند.

کریمی‎اول در پایان با تاکید بر اینکه ما به آرمان و راه امام پایبندیم در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره خلاصه کردن 13 آبان در یک جمله ابراز داشت: مرگ بر آمریکا.

انتهای پیام/83004/م40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول