اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از دیدار با سایپا

صبا در نیم فصل دوم بازیکن جدید جذب می‌کند

مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم قصد دارند برای تقویت تیم فوتبال این باشگاه در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چند مهره جدید به خدمت بگیرند.

صبا در نیم فصل دوم بازیکن جدید جذب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبای قم در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون 14 بازی انجام داده است و از این تعداد بازی موفق به کسب 16 امتیاز شده است اما گویا مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم قصد دارند برای عملکرد بهتر این تیم در نیم فصل دوم، چند بازیکن جدید با نظر کادر فنی این تیم به خدمت بگیرند.

در حالی که نیم فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه هفدهم آبان‌ماه با دیدار صبای قم و سایپا البرز در کرج به پایان می‌رسد، بعد از آن زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال آغاز خواهد شد.

سازمان لیگ برتر فوتبال در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری زمان نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان لیگ برتری را اعلام کرده است و از روز شنبه هجدهم آبان‌ماه تا چهاردهم آذر باشگاه‌ها می‌توانند برای نقل و انتقالات و با رعایت مقررات با بازیکنان جدید واجد‌الشرایط اعم از بازیکنان آزاد یا انتقال از طریق تراضی و یا انتقال موقت قرارداد منعقد کرده و پس از ثبت نام و دریافت ID کارت در مسابقات استفاده کنند.

همچنین با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر و حذفی کشور طبق برنامه از سوم آذرماه پیگیری می‌شود، آن دسته از بازیکنانی که حد فاصل هجدهم آبان‌ماه تا چهاردهم آذرماه ثبت نام می‌شوند، مجاز خواهند بود تیم طرف قرارداد خود را در مسابقات همزمان همراهی کنند.

از سوی دیگر با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقالات بازیکنان حرفه‌ای فیفا و نقل و انتقال بازیکنان خارجی و یا بازیکنان با تبعیت کشورمان که در قرارداد باشگاه‌های سایر کشورها هستند باید ITC داشته باشند الزاما باید از طریق سیستم انطباق انتقال (TMS) انجام شود در غیر این صورت معتبر نبوده و باطل خواهد بود.

نقل و انتقال این دسته از بازیکنان از روز شانزدهم دی‌ماه تا دوازدهم بهمن‌ماه بلامانع است و باشگاه‌ها می‌توانند در این مدت با رعایت سایر مقررات اقدام کنند، در حالی‌که تیم صبای قم نیز قطعا در این مهلت بازیکن جدید جذب خواهد کرد.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر در مکان نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است و در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ سیزدهم فوتبال کشور از ساعت 15:30 روز جمعه هفدهم آبان‌ماه در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان تیم سایپا البرز است.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول