اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

اصالت فرش دستباف آذربایجان غربی از سوی تولیدکنندگان حفظ شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تولیدکنندگان باید در پذیرش سفارشات فرش دستباف به حفظ اصالت فرش توجه ویژه داشته باشند.

اصالت فرش دستباف آذربایجان غربی از سوی تولیدکنندگان حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان عباداله اکبری عصر امروز در جلسه‌ای که با حضور فرماندار بوکان و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان برگزار شد، با اشاره به مشکلات پیش روی صنعت فرش دستباف، اظهار داشت: فرش دستباف آذربایجان غربی در بازارهای جهانی دارای جایگاه ویژه‌ای است.

وی به بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان فرش دستباف اشاره کرد و گفت: عوامل بسیاری در رونق هنر صنعت فرش دستباف دخیل هستند.

اکبری با بیان اینکه مشتری‌مداری یکی از روش‌های نوین فروش بالا به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: سلیقه و درخواست مشتری باید به بهترین نحو در محصولات تولید شده، اعمال شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: توجه به هزینه‌های تولید همزمان با ارتقای کیفیت مقوله‌ مهمی است که در بازاریابی فعال فرش دستباف اعمال می‌شود.

وی به برنامه‌های متعدد سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی برای بهبود وضعیت هنر صنعت فرش استان اشاره کرد و اذعان داشت: با اجرای این برنامه‌ها بازار فرش آذربایجان غربی رونق چشمگیری خواهد داشت.

اکبری به حفظ اصالت فرش دستباف آذربایجان غربی از سوی تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: تولیدکنندگان باید در پذیرش سفارشات فرش دستباف به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد فعالیت بیش از پیش تولید کنندگان فرش دستباف بوکان در صادرات این محصول باشیم.

انتهای پیام/61010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول