اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف روستایی آذربایجان‌شرقی:

توجه به نیاز مشتریان فرش به معنای تسلیم نیست

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف روستایی آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه فرش طی سال‌های گذشته نتوانسته خود را با نیاز روز دنیا هماهنگ کند.

توجه به نیاز مشتریان فرش به معنای تسلیم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صفر امانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه در تلاش هستیم تا این کمبود را رفع کرده و بتوانیم در سال‌های آینده فرش را به جایگاه واقعی خود برسانیم و آن را از لحاظ کمیت و کیفیت ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: رساندن فرش به جایگاه واقعی خود یک نیاز بزرگ برای ایران است که مسئولیت آن بر دوش صنعت فرش گذاشته شده است.          

امانی افزود: هیچ تردیدی نیست که برای فروش مطلوب یک کالا باید به نیازها، علاقه‌مندی و خواست مصرف‌کننده نهایی آن توجه داشت و در صورتی که تولید به اقتضای نیازهای خریدار صورت نپذیرد، محکوم به ورشکستگی خواهد بود.

امانی اضافه کرد: این اصلی پذیرفته شده است که عرضه باید در تناسب با تقاضا باشد و در صورتی می‌توان به فروش مطلوب و بالا دست یافت که کالای تولیدی پاسخگوی نیازهای مشتری باشد.

وی اظهار کرد: درست است که برای رقابت در بازارهای جهانی فرش دستباف که رقبای قدرتمندی نیز مدعی هماوردی با ایران هستند، باید و باید به سلایق و خواست مشتریان توجه کرد اما این نکته را نیز باید در ذهن داشت که "توجه" به معنای "تسلیم" نیست و هنر آن است که نیاز و خواست را بتوان هماهنگ با اصالت‌های خودی در مشتری ایجاد کرد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول