اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا نهم آبان ماه صورت می‌گیرد

اجرای نمایش تعبیر رویای پدر‌بزرگ در تالار فرشچیان اصفهان

کارگردان نمایش تعبیر رویای پدر‌بزرگ گفت: نمایش تعبیر رویای پدر‌بزرگ تا نهم آبان ماه در تالار فرشچیان اصفهان به روی صحنه می‌رود.

اجرای نمایش تعبیر رویای پدر‌بزرگ در تالار فرشچیان اصفهان

مرتضی ریحانی امروز در گفت‌‎و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این نمایش در ژانر طنز و کمیک روی صحنه رفته است و دغدغه‎های یک پیرمرد را روایت می‎کند.

وی افزود: این تئاتر برای مخاطبان خاصی نیست، بلکه تمام اقشار را در نظر گرفته، چرا که حاوی نکات خانوادگی مفیدی است که می‎تواند  اصول تربیتی آموزنده‎ای را به مخاطب القاء کند.

این کارگردان در ادامه تصریح کرد: جواد نوری، امید اجاقی، مهرداد سالاری، پیمان میر‌علایی، الهام محزونی، مهتاب و ماهان دهقان، علی صدیقی، علی اسکندری، یلدا مرادی، حسین پیرحاجی، شکیلا شیران، ایلناز حسینی، ایمان حسینی بازیگران این تئاتر هستند.

وی اضافه کرد: تاکنون استقبال از این نمایش خوب بوده است، اما امکان تمدید آن به دلیل ماه محرم و صفر وجود ندارد و به همین دلیل پس از اتمام ماه صفر دوباره این نمایش را روی صحنه می‎بریم.

ریحانی تاکید کرد: نمایش رویای پدربزرگ تا نهم آبان‎ ماه در تالار فرشچیان اصفهان به روی صحنه می‎رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این روز‌ها در تالار فرشچیان نمایشی از کارگردان خوش ذائقه تئاتر اصفهان مرتضی ریحانی به روی صحنه می‎رود، رویای پدربزرگی که دوست دارد پس از مرگ نیز همبستگی و اتحاد میان خانواده‎اش حفظ شود و به همین دلیل دست به اقداماتی می‎زند که تا حدی در این زمینه موفق شود.

انتها پیام/63019/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول