اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

تربیت و مدیریت صحیح مد نظر خانواده‌ها باشد

نماینده ولی فقیه در استان همدان تربیت و مدیریت را از پیچیده‌ترین عوامل تأثیرگذار در جامعه دانست و گفت: امروزه شاهد کمرنگ بودن این دو مسئله در زندگی افراد جوامع هستیم.

تربیت و مدیریت صحیح مد نظر خانواده‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در مراسم دیدار دانش‌‌آموزان بسیجی استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: معلمان فضیلتی هستند که آموزه‌های دینی را به دانش‌آموزان مخابره و بسیجی بودن را پرورش می‌دهند.

وی همه دنیا را محصول تربیت دانست و افزود: قلمرو عالم خلقت آفرینش از ذره اتم تا بزرگترین کهکشان‌ها محصول تربیت است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به همه معلمان و مربیان افزود: وظیفه شما به عنوان عاملان تربیت، خطیر خواهد بود زیرا معصومین(ع) و پیامبران حاصل تربیت صحیح بودند.

وی تربیت و مدیریت را از پیچیده‌ترین عوامل تأثیرگذار در جامعه دانست و افزود: تربیت و مدیریت صحیح، فرزندان خلفی را تحویل جامعه می‌دهد که امروزه شاهد کمرنگ بودن این دو مسئله در زندگی افراد جوامع هستیم.

محمدی با انتقاد به ورود فرهنگ اروپایی و شیطانی به جامعه ایرانی افزود: غفلت مسلمانان زمینه ورود تدریجی دشمنان و در نتیجه فرهنگ‌های غلط در کشور ایران شده که باید به این نکته توجه‌ خاصی داشت.

وی با اشاره به نتایج جنگ نرم دشمن خطاب به پدر و مادران هشدار داد و در ادامه افزود: بی‌توجهی والدین نسبت به تربیت فرزندان، زمینه تربیت درست در آموزش و پرورش را برای مربیان و مدیران دشوار کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تربیت صحیح فرزندان از دوران طفولیت افزود: نه تنها باید به تربیت قرآنی و خدایی دانش‌آموزان  توجه خاصی داشت بلکه در برابر آسیب‌های دشمنان از سال‌های آغازین تولد به امر تربیت صحیح پرداخت.

وی با بیان اینکه مادران 80 درصد در تربیت فرزندان خود دخیل هستید، ابراز داشت: اگر در تربیت، امانتدار خوبی باشیم فرزندانی چون شهید رجائی و بهشتی را تحویل جامعه می‌دهید.

محمدی در پایان ادب صالح را بهترین سرمایه انسان دانست که ارزشی فراتر از مادیات دارد.

انتهای پیام/89026/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول