اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل

نمایشگاه کشوری هوشمندسازی مدارس گشایش یافت

نمایشگاه کشوری، هوشمندسازی مدارس در سالن شهید قنبری شهر آمل گشایش یافت.

نمایشگاه کشوری هوشمندسازی مدارس گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سرپرست فرمانداری ویژه آمل ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه هوشمندسازی مدارس با اشاره به اینکه حضور در این جایگاه احترام به علم است، اظهار داشت: توجه به جایگاه علم از ضروری‌ترین نیازهای یک جامعه به شمار می‌رود.

شعبانعلی واحدی با بیان اینکه جایگاه علمی و توانمندی‌های دانش‌آموزان و نخبگان این شهرستان والا است، افزود: افتخارآفرینی دانش‌آموزان این شهرستان در عرصه‌های مختلف اثبات شده است.

وی با بیان اینکه آمل دارای جایگاهی مناسب در زمینه هوشمندسازی مدارس است، تصریح کرد: این امر با تلاش والدین و آموزش و پرورش محقق شده است.

این مسئول با اشاره به روز بسیج دانش‌آموزی به جایگاه ارزش‌های دینی و اسلامی در توسعه آموزشی و تربیتی اشاره داشت و افزود: امروز هرچه داریم به برکت خون شهداست و ارج نهادن به مقام بسیجیان نیز از وظایف همه اقشار است.

مدیر اجرایی نمایشگاه توانمندی‌های هوشمندسازی مدارس نیز در این مراسم با اعلام اینکه این نمایشگاه در 46 غرفه دایر شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز از هشتم تا دهم آبان ماه برپا شده است.

مجید ایزدخواه با اشاره به اینکه شرکت‌های فناوری و اطلاعات از استان‌های مازندران، تهران و شیراز در این نمایشگاه حضور دارند، بیان داشت: تمامی تجهیزات کمک آموزشی و هوشمندسازی مدارس در این نمایشگاه عرضه شده است.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول