اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز خبر داد

متلاشی شدن باند خانوادگی مامورنماهای زورگیر / کشف یک تن مواد مخدر در استان البرز

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از متلاشی شدن یک باند خانوادگی که با پوشش مامور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و زورگیری می‌کردند، خبر داد.

متلاشی شدن باند خانوادگی مامورنماهای زورگیر / کشف یک تن مواد مخدر در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدعلی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از 2 اقدام مهم پلیس طی هفته‌های گذشته در استان البرز خبر داد.

وی گفت: یکی از این عملیات‌ها مربوط به شناسایی و دستگیری باند خانوادگی زورگیری و اخاذی بود که این افراد با جعل عنوان نیروی انتظامی اقدام به شناسایی طعمه‌های خود کرده و سپس از آنها با عنوان مامور پلیس اخاذی می‌کردند.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: این افراد پس از شناسایی مخفی‌گاه‌هایی که داشتند طی 3 عملیات پلیسی همزمان در روز 28 مهر‌ماه دستگیر و باند آنها متلاشی شد.

گودرزی به کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر در استان البرز اشاره کرد و گفت: با گزارش‌هایی که در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت، مطلع شدیم که حدود یک تن مواد مخدر از نوع تریاک توسط یک باند قاچاق وارد استان شده و قرار است که به صورت کیلویی به فروش برسد.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی 2 مخفی‌گاه سوداگران مرگ شناسایی و طی یک عملیات همزمان در مجموع حدود 900 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز ادامه داد: در این عملیات 7 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد‌ند.

گودرزی گفت: همچنین یک دستگاه تریلر با 101 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش شناسایی شد؛ متهمان این پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد‌ند.

وی در پایان اظهار کرد: طی 3 روز گذشته در مجموع یک تن مواد مخدر در استان البرز کشف شده است.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول