اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی:

مسئولیت اصلی انقلاب اسلامی بر دوش جوانان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولیت اصلی انقلاب اسلامی بر دوش جوانان است.

مسئولیت اصلی انقلاب اسلامی بر دوش جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، سیف‌الله مطلبی در جمع اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های استان اظهار کرد: مشارکت پرشور جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تضمین کننده دوام و ثبات انقلاب است و سازمان‌های مردم نهاد بستری مناسب و هماهنگ برای حضور و فعالیت جوانان در محورهای مختلف است.

وی هر اقدام در حوزه جوانان را امری پسندیده و مثبت دانست و گفت: ارتقای سازمان‌های مردم نهاد با محوریت اسلامی و مذهبی باید از اهم توجهات شورای هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد قرار گیرد و فعالیت در این حوزه باعث حضور بیشتر جوانان در مساجد و تکایای مذهبی خواهد شد.

مطلبی در ادامه ضمن انتقاد از حرکت‌های خاص از سوی برخی هیئت‌های مذهبی در ایام ماه محرم خواستار ایجاد حرکات منسجم و یکپارچه در ایام محرم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی نیز در این نشست فصل جوانی را دوران خاص و مهم و ارزشمند دانست و گفت: تمام دگرگونی‌ها و انقلاب‌ها صورت گرفته در تاریخ انقلاب و جهان به وسیله جوانان ایجاد شده و این امر نشان دهنده نقش ویژه و خاص جوانان در جامعه است.

علی روشن از فعالیت بیش از 50 سازمان مردم نهاد با محورهای مختلف در استان خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه به دلیل تغییرات پی در پی مدیریتی در استان جلسات شورای هماهنگی و ستاد ساماندهی به شکل منظم برقرار نشده و امید است با حضور استاندار جدید این نشست‌ها به صورت منظم در استان برگزار شود.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول