اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانـشگاه دریـانوردی و علـوم دریـایی چـابهاراقـدامـات تـروریستی را مـحکوم کـرد

عوامل تروریستی سراوان به سزای اعمال ننگین خود می‌رسند/ملت ایران استوار است

دانـشگاه دریـانوردی و علـوم دریـایی چـابهار با صدور بیانیه‌ای اقـدامـات تـروریستی را مـحکوم کـرد.

عوامل تروریستی سراوان به سزای اعمال ننگین خود می‌رسند/ملت ایران استوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابـط عـمـومـی و بسـیج اسـاتـید دانـشگاه دریـانوردی و عـلوم دریـایی چـابهـار، در این بیانیه آمده است: مرزداری و پاسداری از این آب و خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است و عزت،‌ استقلال و دستاوردهای ایران اسلامی عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و هست. با کمال تاسف بار دیگر استکبار جهانی در آنسوی مرزها توسط جیره خواران و عوامل وابسته و خود فروخته شان دست به جنایتی دیگر زدند و در اقدامی ناجوانمردانه  و تروریستی جمعی از سربازان رشید و مرزبانان غیور مملکت اسلامی مان را به شهادت رساندند.

ایـن بیانیه مـی‌افزاید: این اقدامات تروریستی تحت فرماندهی و پشتیبانی سازمان‌های جاسوسی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر قادر نخواهد بود خدشه‌ای در اراده صادقانه و مصمم ملت ایران وارد سازد.

در ادامه بیانیه آمده است: ما جامعه دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با عرض تبریک و تسلیت به خانواده‎های این شهدا و امت شهیدپرور ایران اسلامی و نیز با آرزوی بهروزی و سلامتی برای مجروحان این حادثه، ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک اطمینان داریم به زودی زود عوامل این قیبل اقدامات کور به چنگال عدالت اسیر و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

در پایان این بیانیه آمده است: از خداوند منان عزت پیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسلمین و ذلت و خواری روز افزون دشمنان بشریت را مسئلت داریم.

انتهای پیام/75007/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول