اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پدافند صورت گرفت

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در کرمان + تصاویر

به مناسبت هفته پدافند مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان پسرانه شهید مطهری ناحیه یک کرمان اجرا شد.

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در کرمان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در هفته پدافند غیرعامل صبح امروز مانور پدافند غیرعامل با رویکرد آموزشی در دبیرستان پسرانه شهید مطهری ناحیه یک کرمان برگزار شد.

این مانور آموزشی با برپایی چادرهایی در حوزه‌های استکبارستیزی، جنگ نرم و آشنایی با آسیب‌های اجتماعی، دفاع سایبری، بهداشت و روان و هلال‌احمر به اجرا گذاشته شد.

 

مذاکرات جمهوری اسلامی اتمام حجت با استکبار است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در آیین افتتاحیه این مانور با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل اظهار داشت: قرآن کریم بر امر دشمن‌شناسی تاکید فراوان دارد و یک هزار و 900 آیه در این زمینه عنوان شده است.

جواد کمالی تصریح کرد: به گفته قرآن باید خود را در برابر دشمنان مستکبر مجهز سازیم به ویژه پدافند غیرعامل که از مسائل امنیتی و اجتماعی مهم‌تر است.

وی افزود: حضرت علی (ع) آفت هر قدرتی را کم شمردن طرف مقابل دانسته‌اند، لذا باید علاوه بر حفظ عزت خود به امکانات و تجهیزات دشمن نیز توجه داشت.

کمالی گفت: مذاکرات امروز جمهوری اسلامی یک اتمام حجت با دنیای استکبار است که ما جنگ‌طلب نیستیم و به راه مقدس خودمان ادامه می‌دهیم.

وی ابراز داشت: عظمت انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی ما در برابر عدم پایبندی آمریکا به قوانین بین‌المللی و جنایات آنها مشخص می‌شود.

 

برگزاری پدافند غیرعامل با رویکرد آموزشی

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در این آیین اظهار داشت: تمام مانورهای سال‌های گذشته با رویکردهای عملیاتی به اجرا گذاشته شد.

‌مهدی ادهمی‌ افزود: سال جاری به منظور ایجاد تنوع در کار به مسئله آموزش در پدافند غیرعامل پرداختیم تا دانش‌آموزان با موضوعات مختلف در این زمینه نیز آشنا شوند.

وی تصریح کرد: در جمع‌بندی جلسات شورای معاونان آموزش و پرورش و کمیته پدافند غیرعامل به این نتیجه رسیدم که در زمینه فعالیت‌های استکباری، جنگ نرم، جنگ سایبری و اقداماتی که باید در این زمینه انجام دهیم، مانور برگزار شود.

ادهمی با اشاره به برپایی هفت چادر با موضوعات استکبارستیزی، جنگ نرم و آشنایی با آسیب‌های اجتماعی، دفاع سایبری، بهداشت و روان و هلال‌احمر گفت: در این مانور دانش‌آموزان با خطرات پیش رو و فعالیت‌ها و اقداماتی که می‌توان در مقابله با آن انجام داد، آشنا می‌شوند.

ادهمی بیان داشت: مانور پدافند غیرعامل با همکاری هلال‌احمر، نیروی انتظامی، بسیج دانش‌آموزی، مرکز سلامت آموزش و پرورش، ستاد پدافند غیرعامل استان و ... برگزار شده است.

 

به گزارش فارس با اجرای مانور پدافند غیرعامل، دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه شهید مطهری کرمان با توضیحات پایگاه‌های برپا شده در جریان مسائل روز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اعم از آسیب‌های اجتماعی، فضای سایبری، استکبار جهانی و ... قرار گرفتند.

................................

گزارش از شیما صفرزاده

عکس از محسن‌رجب‌پور

................................

انتهای پیام/80017/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول