اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

رسانه‌ها و مطبوعات در سبد فرهنگی خانواده‌ها قرار بگیرد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسانه‌ها و مطبوعات باید در سبد فرهنگی خانواده‌ها قرار بگیرد و درصدد اختصاص رسانه‌ها و مطبوعات در سبد فرهنگی خانواده‌ها در اصفهان هستیم.

رسانه‌ها و مطبوعات در سبد فرهنگی خانواده‌ها قرار بگیرد

اصغر آذربایجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر بحث رسانه و مطبوعات از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: ارتقای کیفی حوزه مطبوعات و رسانه سبب ارتقای سطح فرهنگی شهر می‌شود و برای ارتقای سطح فرهنگی شهر باید برنامه‌های مختلفی در راستای کیفیت‌بخشی به بحث رسانه‌ها و مطبوعات اجرا شود.

وی رسانه‌ها و مطبوعات را یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها و حلقه‌های ارتقای سطح مباحث فرهنگی شهر دانست و اضافه کرد: با توجه به این موضوع نگاه به حوزه مطبوعات و رسانه در سطح شهر باید جدی‌تر شود و مسئولان باید از ظرفیت‌های رسانه‌ها به صورت تخصصی در راستای توسعه و ارتقای مباحث فرهنگی شهر و استان استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای شهر تصریح کرد: در حال حاضر این کمیسیون نسبت به راه‌اندازی 6 کمیته تخصصی ورزش، بانوان، اجتماعی، فرهنگی، هنر و رسانه و قرآن و رسانه اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای شهر برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های مختلفی را در راستای ارتقای عرصه‌های ورزش، اجتماعی و فرهنگی شهر انجام می‌دهد، ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های افراد متخصص و صاحب‌نظر در زمینه‌های مختلف در دستور کار این کمیته‌ها قرار دارد.

آذربایجانی با بیان اینکه امیدواریم برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های این کمیته‌ها در راستای ارتقای سطح مباحث فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهر باشد، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها راهکاری مهم برای ارتقای سطح مباحث فرهنگی در سطح شهر می‌شود.

وی به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها و مطبوعات باید در سبد فرهنگی خانواده‌ها قرار بگیرد و درصدد اختصاص رسانه‌ها و مطبوعات در سبد فرهنگی خانواده‌ها در اصفهان هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر پراکنش گیشه‌های مطبوعاتی در سطح شهر یکی از مهم‌ترین آسیب‌های موجود در عرصه رسانه در اصفهان است، گفت: گیشه‌های مطبوعاتی باید در مناطق مختلف شهر به صورت کمی و کیفی ارتقاء داده شود.

وی با بیان اینکه ارتقای این گیشه‌ها باید به صورتی باشد که افراد بسیاری به سمت روزنامه‌خوانی بروند، اظهار کرد: وضعیت گیشه‌های مطبوعاتی در سطح شهر باید ساماندهی شود و این گیشه‌ها باید در تمام نقاط موجود در سطح شهر توسعه پیدا کند.

آذربایجانی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد گیشه‌های مطبوعاتی در برخی از نقاط بسیار و در برخی از نقاط نیز محدود است، ادامه داد: تمام متولیان امر باید با همکاری با یکدیگر به وضعیت این گیشه‌ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/63004/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول