اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در فارس تاکید شد

لزوم تعامل با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق و جامع

اطلاع‌رسانی دقیق و جامع و تعامل با رسانه‌ها مهمترین موضوعاتی بود که در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در فارس بر آنها تاکید شد.

لزوم تعامل با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق و جامع

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس، امین غلامپور رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان فارس در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در فارس اظهار داشت: در راستای هماهنگی بیشتر روابط عمومی‌های ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان فارس و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای پیشبرد اهداف سازمانی وزارت راه و شهرسازی این جلسات را شروع کردیم.

امین غلامپور ادامه داد: تعامل بیشتر با رسانه‌ها و دیگر روابط عمومی‌های این استان از یک‌سو و اطلاع‌رسانی جامع و دقیق‌تر از جمله موضوعاتی بوده که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: تلاش در راستای هماهنگی و یکپارچه کردن فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی‌های نوین اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و انتشاراتی، همچنین اعتلای جایگاه روابط عمومی‌های ادارات تابعه راه و شهرسازی استان فارس و انعکاس موثر و مناسب عملکردها از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دستور کار این شورا قرار دارد و تمام اعضا در این راستا تلاش می‌کنند.

بهنام رضایی کارشناس روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی فارس در این جلسه با رای‌گیری اعضا به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان فارس تعیین شد.

روابط عمومی‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس، اداره‌کل حمل‌ونقل استان فارس، اداره‌کل فرودگاه‌های فارس، اداره‌کل هواشناسی فارس، اداره‌کل راه‌آهن فارس، اداره‌کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان فارس، روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فارس، روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، روابط عمومی شرکت عمران و بهسازی شهری (عمران و مسکن‌سازان فارس)، روابط عمومی نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در استان فارس و روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان از جمله اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان فارس هستند.

امین غلامپور پیش از این با صدور حکمی از سوی رئیس مرکز روابط عمومی و رئیس شورای روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی به سمت رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان فارس منصوب شده‌بود.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول