اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

نصب دستگاه «سی تی اسکن» در بیمارستان رازی قائمشهر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیمارستان رازی قائمشهر طی چند ماه آینده به یک دستگاه «سی تی اسکن» مجهز می‌شود.

نصب دستگاه «سی تی اسکن» در بیمارستان رازی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، قاسم جان‌بابایی امشب در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان رازی قائمشهر با بیان اینکه با وجود همه محدودیت‌ها و فشارهای موجود بر بهداشت و درمان و دو برابر شدن ارز در کشور، ذره‌ای از خدمات پزشکی کاهش نیافته است، اظهار داشت: با وجود افزایش فشار بر جامعه پزشکی و پرستاری، کسی نتوانسته این خدمات شایسته را جبران کند.

وی با اشاره به استراتژیک بودن بیمارستان‌های رازی قائمشهر و امام خمینی(ره) ساری، خاطرنشان کرد: سیاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران این است که بیمارستان رازی به بیمارستان کامل‌تری تبدیل شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تأکید بر توسعه کیفی دیگر بیمارستان‌های مازندران، بهسازی و بهره‌وری، امکانات موجود را سیاست فعلی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد بیمارستان‌های بعدی تک تخصصی یا چندتخصصی در مجاورت یا مکمل بیمارستان‌های دیگر باشند.

جان‌بابایی از اجرای طرح پایلوت کشوری «نظام بازتوزیع یا نظام عملکردی» در بیمارستان‌های رازی قائمشهر، امام حسین نکا و فاطمه زهرای ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: شاید این طرح همچون دیگر طرح‌های جدید با واکنش‌ها و نارضایتی‌هایی مواجه شود، اما با برطرف شدن نواقص طرح در طول زمان، شاهد بهبود کیفیت خدمات، افزایش دریافتی پرسنل و کارکنان و رضایتمندی مردم خواهیم بود.

وی، دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص بیمارستان رازی قائمشهر را تسریع در روند احداث بیمارستان جدید رازی و خرید و راه‌اندازی یک دستگاه «سی تی اسکن» با توجه به تأمین اعتبار لازم طی چند ماه آینده اعلام کرد.

انتهای پیام/86008/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول