اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بهزیستی قزوین عنوان کرد

کاهش آسیب‌های جامعه از مهم‌ترین اهداف اورژانس اجتماعی

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین گفت: کاهش آسیب‌های جامعه‌ از مهم‌ترین اهداف اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی در این استان است.

کاهش آسیب‌های جامعه از مهم‌ترین اهداف اورژانس اجتماعی

بهاره رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: کاهش و جلوگیری از تشدید آسیب‌های اجتماعی در جامعه از مهم‌ترین اهداف خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی است.

وی بیان کرد: اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی قزوین به افراد آسیب‌دیده و در معرض آسیب مانند همسرآزاری، کودک‌آزاری، طلاق، معتادان، کودک‌آزاری، کودکان کار و خیابان و معلول‌آزاری خدمات ارائه می‌دهد.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی بهزیستی قزوین با تماس خط تلفن 123 مشکلات خود را به کارشناسان مربوطه این اورژانس مطرح می‌کنند، اظهار کرد: برخی از این مشکلات تلفنی برطرف و برخی دیگر به مراکز مربوط این اداره‌کل ارجاع داده می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات مطرح شده در 123 اورژانس اجتماعی خیلی حاد و خاص نبوده است، بیان کرد: برخی از این تماس‌ها مربوط به مسایل تربیتی فرزندان بوده که برای دریافت مشاوره‌های لازم به مراکز مشاوره ارجاع شده است.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه معضلات اجتماعی پدیده‌ای است که در تمام شهرها وجود دارد، گفت: قزوین در این موضوع وضعیت مطلوبی نسبت به سایر استان‌ها دارد.

رحمانی با بیان اینکه استان قزوین شاهراه ارتباطی چند استان است، عنوان کرد: این مهم علت اصلی افراد مهاجرپذیر به این استان بوده و تعداد افرادی که با مشکلاتی مواجه می‌شوند مربوط به این استان نبوده و متعلق به استان‌های همجوار هستند.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: تماس‌گیرندگان با خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی از نقاط مختلف شهری و روستایی استان قزوین هستند و متعلق به یک مکان نیستند.

انتهای پیام/77009/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول