اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌مندی نفرات برتر کشوری مسابقات ملی مهارت از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان

نفرات برتر کشوری مسابقات ملی مهارت از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی نفرات برتر کشوری مسابقات ملی مهارت از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای استان البرز، نفرات برتر مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت می‌توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، تحصیل در مقاطع بالاتر، معافیت از خدمت سربازی، کمک هزینه عمره مفرده، وام مسکن و کمک هزینه شرکت در یک دوره آموزشی مهارت در سطح عالی از جمله تسهیلات بنیاد ملی نخبگان است.

در ادامه این گزارش آمده است، ایجاد بستر مناسب برای رقابت نظام‌مند بین شرکت کنندگان در قالب برگزاری مسابقات ملی مهارت، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی و شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف مسابقات ملی مهارت است.

همچنین ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی کمبودهای آموزش مهارت و ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور از دیگر اهداف این مسابقات است.

بنیاد ملی نخبگان با این حرکت در صدد است تا توجه جوانان با استعدادهای بسیار برجسته در زمینه مهارت‌های حرفه‌ای و اجرای پروژه‌های فنی را به بازار کسب و کار و فعالیت‌های حرفه‌ای در عرصه پیشرفت کشور ایران اسلامی جلب نماید و با جذب نیروی کار کیفی به صنایع، شاهد افزایش رقابت‌پذیری بین‌المللی آنها باشد.

این گزارش می‌افزاید: آیین‌نامه مذکور در شش ماده و سه تبصره در تاریخ 25 خرداد سال 1388 به تصویب کمیسیون دائمی هیئت امنای ملی نخبگان رسیده است.

انتهای پیام/2302/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول