اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های هرمزگان:

زندان فرصتی برای بازسازی است

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: هر چند از دید عموم، زندان چندان خوشایند نیست اما باید از این فرصت برای بازسازی و اصلاح شخصیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و زیر ساخت‌های آن نیز فراهم است.

زندان فرصتی برای بازسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های هرمزگان، اکبر سلیمانی در جمع مددجویان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی رودان افزود: توسل به ذات مقدس پروردگار، انسان‌ها را به آرامش و ثبات می‌رساند و سدی مستحکم در مقابل  آشفتگی‌هاست.

وی مددجویان را به میانه‌روی و صرفه‌جویی دعوت کرد و بیان داشت: زیاده‌خواهی و تند رفتن در هر چیزی آسایش و آرامش انسان‌ها را سلب و راه فساد را باز و ضربه جبران‌ناپذیری به زندگی وارد می‌کند.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان ادامه داد: هر چند از دید عموم، زندان چندان خوشایند نیست اما باید از این فرصت برای بازسازی و اصلاح شخصیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و زیرساخت‌های آن نیز فراهم است.

سلیمانی همچنین به برپایی نماز اول وقت تاکید کرد و گفت: اقامه نماز سبب حفظ بنیان‌های اخلاقی و معنوی افراد و باعث جلوگیری از بزه و خطا می‌شود.

وی در ادامه به بررسی و رفع مشکلات مددجویان پرداخت.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان اظهار داشت: تا زمانی که عهده‌دار مسئولیتی هستیم باید از آن فرصت برای خدمات‌‌رسانی مطلوب و رفع مشکلات مددجویان حداکثر بهره را برد.

سلیمانی در ادامه از روند ساخت پروژه 500 نفری زندان و مجتمع کشاورزی اردوگاه رودان هم بازدید کرد.

معاون مدیرکل زندان‌های هرمزگان نیز گفت: زمانی اهداف سازمانی دست یافتنی می‌شود که همه کارکنان نظم و انضباط اداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عباس لقمانی در جمع مددجویان بر ضرورت رعایت نظم و انضباط اداری تاکید کرد و افزود: اگر هر یک از کارکنان وظایف محوله را به خوبی انجام دهند و در کار جدیت و تلاش داشته باشند، باعث رشد و پیشرفت خود و مجموعه می‌شوند.

وی اظهار داشت: اساس کار در زندان‌ها رعایت نظم و انضباط و تامین امنیت است و التزام به آن وظیفه همه کارکنان است.

معاون اصلاح و تربیت زندان‌های هرمزگان رعایت دقیق قانون را مهم‌ترین اصل در موفقیت سازمان و سلامت اداری دانست و تصریح کرد: باید قانون گرایی سرلوحه کار کارکنان باشد و همه ملزم به رعایت آن هستند.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول