اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

دعوت از سرمایه‌گذاران بخش صنعتی برای اجرای طرح تولید مکمل غذایی

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از دعوت سرمایه‌گذاران بخش صنعتی برای اجرای طرح تولید مکمل غذایی خبر داد.

دعوت از سرمایه‌گذاران بخش صنعتی برای اجرای طرح تولید مکمل غذایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در نشست با فعالان اقتصادی بوشهر اظهار داشت: در اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی با هدف توسعه صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته کشور، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نسبت به شناسایی و ارزیابی سرمایه‌گذاران بخش صنعت و تجارت که از توانمندی مالی، فنی و صنعتی مناسب برای اجرای طرح‌های صنعتی برخوردارند و تمایل به سرمایه‌گذاری بدون مشارکت بخش دولتی یا با مشارکت آن سازمان را دارند، برای اجرای طرح تولید مکمل غذایی اقدام کرده است.

تابش گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای مشارکت در اجرای طرح تولید مکمل غذایی و روغن غنی امگا 3 با سرمایه‌گذاری کل 140 میلیارد ریال به علاوه 15 هزار و 350 یورو معادل 651 میلیارد ریال با ظرفیت اسمی 50 تن روغن غنی از امگا 3 و 80 تن مکمل غذایی امگا 3 در یکی از مناطق کمتر توسعه یافته کشور که امکان دسترسی به 100 متر مکعب آب در روز را داشته باشد اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: فعالین صنعتی و متقاضیانی که تمایل به شرکت در جهت اجرای این طرح را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.idro.org مراجعه کنند.

تابش تصریح کرد: ‌محصول این طرح به عنوان مکمل غذایی انسان و افزودنی محصولات غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در حال حاضر این محصولات تولید داخل کشور نداشته و کل مصرف از طریق واردات تامین می‌شود.

وی توانایی فنی و تخصصی و توانمندی مالی مناسب برای تامین سهم الشرکه مورد نیاز در سرمایه‌گذاری را شرایط متقاضیان سرمایه‌گذاری ذکر کرد و افزود:‌ متقاضیان حقیقی و حقوقی غیر دولتی که مایل به سرمایه‌گذاری بدون مشارکت دولت یا با مشارکت (حداقل 40%سهم متقاضیان) با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این طرح هستند با مراجعه به سایت www.IDRO.ORG یا با مراجعه حضوری به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ضمن کسب اطلاعات نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌های مرتبط با این فراخوان و اساسنامه مشارکت اقدام کنند.

انتهای پیام/66006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول