اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تشویق سرمایه‌گذاران به منظور توسعه اصفهان ضرورت دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در اصفهان به منظور توسعه و پیشرفت شهر امری ضروری است.

تشویق سرمایه‌گذاران به منظور توسعه اصفهان ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت توجه به چالش‌ها و معضلات موجود در اصفهان اظهار داشت: تحقق مدیریت بین‌بخشی بین مدیریت شهر و استان بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در اصفهان را برطرف می‌کند.

وی با بیان این‌که تدابیر لازم باید به منظور برطرف شدن معضلات موجود در اصفهان اتخاذ شود، عنوان کرد: آب و وضعیت رودخانه یکی از مهم‌ترین معضلات موجود در اصفهان است و رسیدگی به وضعیت آب اصفهان از مهم‌ترین مطالبات مردم اصفهان تلقی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر این‌که فرهنگ شهروندی باید در اصفهان ارتقا پیدا کند، تصریح کرد: راه‌اندازی یک بسیج عمومی به منظور ارتقای فرهنگ شهروندی در اصفهان ضرورت دارد و این موضوع باید در دستور کار مسئولان و مدیران شهر و استان قرار گیرد.

وی به سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از نیاز‌های شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در اصفهان به منظور توسعه و پیشرفت شهر امری ضروری تلقی می‌شود.

نصراصفهانی با بیان این‌که متروی اصفهان و رینگ چهارم حفاظتی نیز باید مورد توجه مسئولان شهر و استان قرار گیرد، تاکید کرد: در حال حاضر رینگ سوم اصفهان راه‌اندازی شده است و تمام مسئولان شهر و استان باید با همکاری با یکدیگر در راستای اجرای هر چه سریع‌تر رینگ چهارم حفاظتی تلاش کنند.

انتهای پیام/63004/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول