اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنگره بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی کشور:

2230 مقاله به کنگره دانشجویی پزشکی ارسال شد

دبیر علمی چهاردهمین کنگره بین‌المللی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور گفت: 2 هزار و 235 مقاله به کنگره دانشجویی پزشکی ارسال شد.

2230 مقاله به کنگره دانشجویی پزشکی ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا علیزاده صبح امروز در چهاردهمین کنگره کشوری و پنجمین کنگره بین‌المللی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 235 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که 2 هزار و 54 مقاله برای داوری دانشجویی ارسال شد.

وی تعداد مقالات ارسال شده برای هیئت علمی را یک‌هزار و 16 مقاله اعلام کرد و گفت: 517 مقاله در بخش پوستر و سخنرانی در روزهای برگزاری همایش ارائه می‌شود.

دبیر علمی همایش دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه همایش علمی دانشجویی در دو بخش کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در بخش بین‌المللی چهار مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی بیشترین مقالات دریافت شده در این همایش را مربوط به دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد و گفت: بیشتر مقالات دانشگاه فسا در این همایش مورد پذیرش قرار گرفت.

در ادامه معاون تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز تصریح کرد: اگر دانشجویی در کشور وجود نداشته باشد علم و فناوری در کشور مختومه می‌شود.

 احمدعلی عنایتی در پایان ابراز داشت: تحقیقات دانشجویی به طور جدی‌تر از نظر مادی،معنوی و کیفی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول