اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان قم به فارس خبر داد

راهیابی ایران به فینال والیبال نشسته آسیا با درخشش ملی‌پوشان قمی

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان قم گفت: تیم ملی والیبال نشسته با درخشش ملی‌پوشان قمی خود راهی دیدار نهایی رقابت‌های والیبال نشسته بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد.

راهیابی ایران به فینال والیبال نشسته آسیا با درخشش ملی‌پوشان قمی

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: خوشبختانه ملی‌پوشان اعزامی ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به رقابت‌های سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در کشور مالزی تاکنون در ترکیب تیم‌های خود عملکرد خوبی داشته‌اند.

وی ادامه داد: ما در سومین دوره رقابت‌های ورزشی جانبازان و معلولین جوان آسیا با عنوان بازی‌های پاراآسیایی سال 2013 محمد محمدنژاد را در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر داریم و مرتضی جعفری و حسین گلستانی نیز در تیم ملی والیبال نشسته عضویت دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: خوشبختانه تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان با ملی‌پوش قمی خود عملکرد بسیار خوبی تا این لحظه داشته و تیم ملی والیبال نشسته نیز با 2 بازیکن قمی خود جواز صعود به دیدار نهایی را کسب کرده است.

وی عنوان کرد: به کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته جوانان و همچنین عزیزان پرتلاش در انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به خاطر داشتن چنین تیم خوب و آماده‌ای در مسابقات پاراآسیایی جوانان تبریک می‌گویم و امیدوارم با قهرمانی از مالزی به کشور عزیزمان بازگردند.

پیروزمنش در ادامه به عملکرد تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان مالزی 2013 اشاره کرد و گفت: تیم ملی والیبال نشسته ایران با غلبه بر میزبان رقابت‌ها یعنی مالزی به دیدار نهایی راه یافته و اکنون یک گام تا قهرمانی آسیا فاصله دارد.

وی با اشاره به نتیجه به دست آمده در یکی از 2 بازی مرحله نیمه نهایی بین ایران و مالزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند موفقیت‌های تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان در این پیکارها حتی در دیدار نیمه نهایی نیز ادامه یافت و این تیم با عبور از سد مالزی راهی دیدار پایانی شد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: در این مسابقه ملی‌پوشان جوان والیبال نشسته کشورمان در سه گیم متوالی موفق به شکست حریف خود با امتیازات 25 بر 3، 25 بر 2 و 25 بر 7 و کسب جواز حضور در دیدار نهایی شدند.

وی اظهار داشت: در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم‌های ملی والیبال نشسته عراق و قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند، ضمن این‌که دیدار پایانی برای تعیین تیم قهرمان و بازی رده‌بندی برای مشخص کردن تیم سوم امروز چهارشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول