اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال ذوب آهن اصفهان:

بازیکنانم برای سفر به ساری روز سختی داشتند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از برتری تیمش مقابل پیام صنعت کاچیلای آمل گفت: برای انجام این بازی در ساری بازیکنانم سفر سختی و دشواری داشتند.

بازیکنانم برای سفر به ساری روز سختی داشتند

لوکا بوناچیچ عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای حضور در ساری هواپیمای تهران به ساری مشکل فنی پیدا کرده بود که همین مسئله موجب شد تا این پرواز به صورت رفت و برگشت و بسیار سخت برای ما صورت گیرد.

وی گفت: بازیکنانم با این پرواز سخت بسیار خسته بودند و نتوانستند در زمین چمن ورزشگاه ساری حتی تمرینی انجام دهند و بدون انجام حتی یک جلسه تمرین به دیدار این تیم رفتند.

بوناچیچ در ادامه تصریح کرد: مهم پیروزی تیم ما در این دیدار بود که موفق شدیم با توجه به شرایطی که برای بازیکنانم اتفاق افتاد، مقابل میزبان و در حضور تماشاگرانش پیروز میدان باشیم.

وی با اشاره به بازی خوب و منطقی تیم پیام صنعت آمل افزود: حریف ما از تیم‌های لیگ دسته دومی فوتبال کشور است که با توجه به حضور بازیکنان جوان و بومی نمایش خوبی مقابل تیم ما داشت.

سرمربی فوتبال ذوب آهن اصفهان اذعان داشت: از عملکرد بازیکنانم در این بازی رضایت دارم زیرا دیشب به هیچ عنوان بازیکنانم نخوابیدند و با خستگی پا به این رقابت گذاشتند.

بوناچیچ در پایان افزود: مازندران از استان‌های فوتبال خیر ایران است که بازیکنان زیادی در این استان برای دیگر تیم‌ها بازی می‌کنند که چند بازیکن مازندرانی زیر نظر من در تیم‌های مختلف با من کار کردند.

به گزارش فارس، تیم ذوب اهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور دو بر یک موفق شد در ورزشگاه شهدای ساری میزبان خود پیام صنعت کاچیلای آمل را شکست دهد و به دور بعدی صعود کند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول