اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار صبا و نفت امیدیه

تداوم ناکامی‌های صبا در لیگ و جام حذفی / تحریم نشست خبری مایلی کهن

تداوم ناکامی‌های تیم فوتبال صبای قم با محمد مایلی کهن با حذف این تیم از جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور مسئولان این باشگاه را در خصوص آینده این تیم به فکر فرو برد.

تداوم ناکامی‌های صبا در لیگ و جام حذفی / تحریم نشست خبری مایلی کهن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شکست صبای قم در دیدار خانگی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی رقم خورد که خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات بعد از شنیدن صحبت‌های جهانبخش جعفری سرمربی تیم نفت امیدیه حاضر به ماندن در اتاق کنفرانس ورزشگاه یادگار امام و رویارویی با سرمربی تیم فوتبال صبای قم یعنی محمد مایلی کهن نشدند.

خبرنگاران برخورد نامناسب مایلی کهن با آنها بعد از دیدار صبای قم با مس کرمان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را دلیل اتخاذ این تصمیم خود عنوان کردند.

5 کارت زرد داور به بازیکنان صبا و نفت امیدیه

محمدرضا فغانی داور دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت امیدیه اهواز در این دیدار به پنج بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد.

این داور جوان، شهرام مهربان و روزبه چشمی از تیم فوتبال صبای قم را با کارت زرد جریمه کرد، ضمن اینکه در این دیدار به سه بازیکن تیم فوتبال نفت امیدیه یعنی ابوطالب قنبری، شهاب زندی و همچنین علی فتحی زننده تنها گل تیم نفت نیز اخطار داد.

دگرگونی در ترکیب صبای قم نسبت به بازی‌های لیگ برتر

تیم فوتبال صبای قم در حالی بازی خانگی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را به نفت امیدیه واگذار کرد که بسیاری از بازیکنان اصلی در ترکیب این تیم نبودند.

مهرداد طهماسبی، مرتضی کاشی، کیوان امرایی، غلامرضا عنایتی، اکبر صادقی، فرید کریمی، مجید حیدری، مجید هوتن و غلامرضا عنایتی نفراتی هستند که در این دیدار نامشان در لیست 18 نفره صبا قرار نگرفته بود و از جمع بازیکنانی که قبلا در لیگ برتر برای این تیم بازی کرده بودند، مهدی محمدی، ابوالفضل ابراهیمی، حامد پورعمرانی، سیدمحمود شفیعی، محسن بیات، حمیدرضا پاکیزه، روزبه چشمی و نیما زند در ترکیب اصلی بودند.

حضور بازیکنان بومی و بازگشت مدافع مصدوم صبا به ترکیب اصلی

دو بازیکن بومی و همچنین مدافع مصدوم تیم فوتبال صبای قم بعد از ماه‌ها دوری از میادین در ترکیب اصلی این تیم مقابل نفت امیدیه به میدان رفتند.

نفراتی همچون امیر جمالی و محمد عرب خراسانی دو بازیکن بومی تیم صبای قم برای نخستین بار در ترکیب اصلی حضور یافتند و محمدامین آرام‌طبع نیز نخستین بازی خود را بعد از یک سال دوری از میادین به دلیل مصدومیت، در این دیدار انجام داد.

تداوم ناکامی‌های صبا در لیگ و جام حذفی

ناکامی‌های تیم فوتبال صبای قم با سرمربی این تیم یعنی محمد مایلی کهن در حالی ادامه یافت که این تیم برای پنجمین بازی متوالی از کسب پیروزی محروم ماند.

صبای قم در چهار هفته متوالی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل استقلال خوزستان (باخت یک بر صفر)، پرسپولیس تهران، ذوب آهن اصفهان و مس کرمان با تساوی متوقف شده است و پنجمین بازی بدون پیروزی را در مقابل نفت امیدیه در جام حذفی پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول