اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

کار فرهنگی در ملایر تقویت شود

فرماندار ویژه ملایر گفت: کار فرهنگی در شهرستان ملایر تقویت شود.

کار فرهنگی در ملایر تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه پیشرفت‌های حاصله در کشور مرهون خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس است، افزود: شهدا با دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب عزت، سربلندی و افتخار را به ملت ایران هدیه کردند.

وی پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را از وظایف اصلی امروز مسئولان نظام و مدیران دستگاه‌ها برشمرد و تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه مهمترین چیزی بود که شهدا بر آن تأکید داشتند.

فرماندار ویژه ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی در مرز سراوان ابراز داشت: دشمن و گروهک‌های وابسته به آن با این حرکات و به شهادت رساندن نیروهای مقتدر کشور می‌خواهند امنیت و اقتدار ملت ایران و خدشه‌دار کنند و با این برنامه‌ها به اهداف شوم خود برسند.

وی ابراز داشت: هر چه دشمن در این زمینه حرکت کند ملت ایران نسبت به انقلاب و ولایت و رهبری پایبندتر شده و پایه‌های انقلاب محکم‌تر از گذشته خواهد شد.

آزادبخت در ادامه با بیان اینکه روحانیت در هدایت انقلاب و عملکرد مسئولان در طول دوران انقلاب اسلامی نقش مثبت و تاثیرگذاری داشته است افزود: به طور حتم ارشاد روحانیون هدایت‌کننده مردم و باعث دلگرمی آنها نسبت به نظام و انقلاب است.

وی عدالت‌محوری، دوری از لجاجت و خودخواهی و دوری از تبعیض و داشتن روحیه حقیقت‌طلبی را از وظایف مسئولان نظام برشمرد و گفت: باید در فضایی عادلانه بستر خدمت به مردم فراهم باشد.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: مسئولان باید برای رفع مشکلات جامعه از جمله مشکلات اقتصادی و اشتغال به عنوان دو دغدغه اصلی مردم تلاش کنند.

وی بر وحدت و همدلی بین مسئولان تاکید کرد و افزود: مسئولان باید از سیاسی‌کاری و زیاده‌طلبی دوری کنند. 

آزادبخت با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه مدیران شهرستان گفت: عملکرد مدیران خوب است اما نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید رفع شود.

وی بر لزوم پیگیری پروژه‌های عمرانی و بودجه، حضور به موقع در جلسات و خدمت‌رسانی به مردم توسط مسئولان تاکید و خاطرنشان کرد: در همه زمینه‌ها کار فرهنگی در شهرستان باید تقویت شود.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول