اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

قدرت چانه‎زنی مسئولان کشور در دنیا به واسطه خون شهدا حاصل شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: اگر امروز رئیس جمهور و مسئولان کشورمان در دنیا قدرت چانه‎زنی دارند، به واسطه ریختن خون شهدای انقلاب حاصل شده است.

قدرت چانه‎زنی مسئولان کشور در دنیا به واسطه خون شهدا حاصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیروس فتحی پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دماوند اظهار کرد: نیروهای انتظامی همیشه و همه جا باید ادامه دهنده خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیروهای انتظامی باشند.

وی افزود: اگر امروز رئیس جمهور و مسئولان کشورمان در دنیا قدرت چانه‎زنی دارند، به خاطر همین خون‎هایی است که ریخته شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خدمت نیروی‎های پلیس و انتظامی را بی‎منت خواند و گفت: تمام اعمال و کارهای ما زیر ذره‎بین دشمن است و هرکاری که بکنیم، به پای نظامی نوشته می‎شود.

فتحی با بیان اینکه دشمنان در این 34 سال از هیچ فتنه‎ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نکردند، تصریح کرد: اگر ایثار و جان‎فشانی این عزیزان نبود، خدا می‎دانست چه بر سر ما می‎آمد.

وی خطاب به پرسنل نیروی انتظامی گفت: ما با لباس مقدسی که بر تن داریم، نگهبان جان و مال و ناموس مردم هستیم و باید در این راه از جان مایه بگذاریم.

فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند با توجه به شعار هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در هفته‎ای که شعار اصلی آن قانون‎مداری و مردم‎مداری است، باید با احترام به قانون و حقوق مردم گام برداریم.

انتهای پیام/2568/ق20/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول