اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

نارضایتی مردم از طرح پزشک خانواده منطقی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه طرح پزشک خانواده به طور کامل اجرا نشده است، گفت: نارضایتی مردم از نحوه طرح پزشک خانواده منطقی است.

نارضایتی مردم از طرح پزشک خانواده منطقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم جان‌بابایی پیش ‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره نحوه اجرای پزشک خانواده شهری در استان مازندران اظهار داشت: در اجرای طرح پزشک خانواده شهری مشکلی از نظر تئوری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: پزشک خانواده شهری قرار بود مشکلات مردم را برطرف کند ولی این طرح نیمه کاره اجرا  می‌شود و مردم از نحوه اجرای این طرح رضایت ندارند و نارضایتی مردم نیز به جا و منطقی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان داشت: در حال حاضر قطع کردن طرح پزشک خانواده شهری به کلیات طرح لطمه می‌زند.

این مسئول با اشاره به تغییر مدیریتی که در وزارتخانه از زمان اجرایی شدن این طرح انجام شد اشاره کرد و گفت: تغییر مدیریتی در وازرت بهداشت نیز در کاهش کیفیت این طرح نیز اثرگذار بود.

جان‌بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح پزشک خانواده شهری در شش ماه اخیر در وزارت بهداشت ستاد اجرایی نداشت.

این مسئول اضافه کرد: برای اجرا کامل طرح پزشک خانواده شهری نیاز است بیمه‌ها تجمیع شوند و باید بیمه سلامت ایرانیان در کشور به طور کامل اجرایی شود.

وی در ادامه از عدم پشتیانی رایانه این طرح نیز گلایه‌هایی را مطرح کرد و گفت: سیستم نرم‌افزاری قوی برای اجرای این طرح وجود ندارد و به همین دلیل در حال حاضر برای سطح دو و سه طرح پزشک خانواده برنامه‌ای در دست اجرا نداریم.

جان‌بابایی در ادامه بیان داشت: طرح پزشک خانواده شهری برای اجرا شدن درست نیاز به تعداد پزشک بیشتری دارد.

این مسئول در ادامه یکی از برنامه‌های بسیار جدی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را نظارت جدی بر مراکز عرضه مواد غذایی عنوان کرد و گفت: در حال زمینه‌سازی برای نظارت جدی‌تر بر مراکز عرضه مواد غذایی هستیم.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول