اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

شوق ارتباط با آمریکا برخی‌ها را از خود بی‌خود کرده است

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شوق ارتباط با آمریکا برخی‌ها را آنقدر ذوق‌زده کرده است که در برابر خواسته دشمنان می‌خواهند همه چیز را فدا کنند.

شوق ارتباط با آمریکا برخی‌ها را از خود بی‌خود کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در نشست سیاسی «حذف یا بقای شعار مرگ بر آمریکا» در اردبیل اظهار داشت: نسل سوم انقلاب باید با مبانی سیاسی روز و موضوعات مطرح شده آشنایی پیدا کنند و بدانند که علت موافقت با حذف شعار مرگ بر آمریکا یا ماندگاری آن در 34 سال انقلاب اسلامی چه بوده است.

وی به پنج دیدگاه مطرح در این زمینه اشاره کرد و یادآور شد: دیدگاه اول این است که عده‌ای از سر دلسوزی موافق حذف این شعار هستند به این دلیل که با دادن چنین شعاری آمریکا از ما عصبانی می‌شود.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: طرفداران دیدگاه دوم آنهایی هستند که عقیده دارند ما با مردم آمریکا مشکلی نداریم و آنها به ما خیانت نکرده‌اند که بخواهیم نسبت به آنها چنین شعاری بدهیم.

قاسمیان تصریح کرد: افرادی که عقیده دارند ما با استکبار جهانی ستیز می‌کنیم نه با کشور خاصی بنابراین مرگ بر استکبار بهتر از مرگ بر آمریکا است.

این مسئول ادامه داد: افرادی که با رنگ و لعاب دینی به این قضیه نگاه می‌کنند به این صورت که عقیده دارند زیبنده مردم شیعه نیست که نسبت به سایر کشورها فحش بدهد و به جایگاه و تمدن خود آسیب برسانند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در خصوص دیدگاه گروه پنجم نیز گفت: عده‌ای نیز عقیده دارند تعدادی از شعارها در طول مسیر حذف شده است لذا اشکالی ندارد که شعار مرگ بر آمریکا نیز حذف شود.

قاسمیان در ادامه به چهار دیدگاه در حال تنازع در رابطه با این موضوع پرداخت و بیان داشت: نگاه اول، نگاه واداده‌هاست که به خاطر شرایط اقتصادی واداده‌اند و شوق ارتباط با آمریکا را دارند بنابراین خواستار حذف چنین شعاری هستند.

وی گفت: نگاه دوم، گروه محافظه‌کار هستند که نه به صورت کامل مخالفند نه موافق، بلکه به اصطلاح در مغازه دو نبشی نشسته‌اند که یک طرف آن به سوی نماز علی (ع) راه دارد و طرف دیگر آن به سفره معاویه.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: نگاه سوم، متصلبین هستند یعنی کسانی که در ذهن‌هایشان هیچ تحلیل ندارند که این افراد با اینکه نظام را قبول دارند ولی هیچگونه نرمش قهرمانانه را نمی‌پذیرند.

قاسمیان به نگاه چهارم اشاره کرد و یادآور شد: نگاه چهارم، نگاه تیز‌بین و متعهد، یعنی همان نگاهی که ولی فقیه آن را دنبال می‌کند که در واقع مهمترین وظیفه ولی فقیه ایجاد نگاه تیز‌بین و متعهد در بین مردم جامعه است و نگاه تیز‌بین ولایت فقیه یعنی مدیریت سیال و لحظه به لحظه امور حکومت اسلامی مدنظر است.

وی در پایان سخنان خود طلاب را به اطاعت و تبعیت محض از ولایت فقیه توصیه کرد و ابراز داشت: هر کس فلسفه تولی و تبری را بداند 90 در‌صد سیاست را فهمیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای این برنامه پنج نفر از طلاب حوزه علمیه الزهرا اردبیل با عنوان موافق و مخالف حذف این شعار به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول