اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت نماز جمعه ساری:

تغییر وضعیت در رابطه با آمریکا با نظر رهبری مشخص می‌شود / وحدت تنها عامل حفظ نظام است

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری گفت: هرگونه تغییر وضعیت در رابطه با آمریکا با نظر رهبری مشخص می‌شود و کسی در این زمینه نمی‌تواند نظر بدهد.

تغییر وضعیت در رابطه با آمریکا با نظر رهبری مشخص می‌شود / وحدت تنها عامل حفظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان مازندران، اظهار داشت: به نظر می‌رسد پایه‌های اجتماعی بر مبنای حکمت استوار نیست.

وی افزود: سلیقه‌های فردی و گروهی بر جامعه حکم‌فرما است و دل‌های مومنان از بیماری سوء تغذیه روانی و روحی رنج می‌برد.

یوسف‌پور با بیان اینکه دچار سطحی‌نگری هستیم، تصریح کرد: دل‌ها بیدار و زنده نیست.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه به غذای روح نپرداختیم، یادآور شد: ادب و اخلاقی محمدی(ص) بر سه پایه عقل، بصیرت و عمل استوار است.

یوسف‌پور با بیان اینکه انسان باید از آغاز زندگی تا سن چهل سالگی به‌ویژه، خود را پاک کند، گفت: بعد از چهل سالگی، کار دشوار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انسان باید از اخلاق ناپسند و تفرقه‌افکن جدا شود، اظهار داشت: باید خیرخواهی در جامعه جاری شود تا تحقق عزت و سلامت صورت گیرد و جامعه ما امروز آن‌گونه که باید میدان‌دار نیست.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری، یادآور شد: مسئولان ورزش استان، ورزشکاران را در عرصه پهلوانی حفظ کنند.

یوسف‌پور با بیان اینکه غدیر دین امامت است، گفت: این عید، مکمل مسئله نبوت است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین پیام غدیر، توجه به جایگاه امامت و رهبری است، تصریح کرد: مردم هیچ‌گاه بدون امامت حق، به عزت نمی‌رسند.

یوسف‌پور ادامه داد: امامت جایگاه والا و ارزشمندی است که دین خدا با امامت کامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امت اسلامی همواره باید به جایگاه رفیع امامت و رهبری اندیشه کند، یادآور شد: در عمل و اعتقاد به این جایگاه باید فکر کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان ساری، اظهار داشت: مهم‌ترین عامل حفظ نظام جمهوری اسلامی، وحدت مردم است.

وی با بیان اینکه وحدت تنها عامل حفظ نظام است، یادآور شد: وحدت ما مبتنی بر محور ولایت است.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه امام علی(ع) مظلوم و قربانی تفرقه است، تصریح کرد: تفرقه بود که جایگاه غدیر را به هجرت کشاند.

وی افزود: باید از غرور، حرکات احساسی و سطحی‌نگری پرهیز کرد و نفوذ دشمن را جدی گرفت که نکند با شیطنت در صفوف مومنان رخنه کند و دعوا و اختلاف خانوادگی را در امت اسلامی سامان دهد.

یوسف‌پور با اشاره به سالروز واکنش امام(ره) به قانون کاپیتولاسیون، گفت: امام (ره) تصویب این قانون را عامل اسارت ملت ایران می‌دانستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز پرچمدار این مبارزه، رهبر انقلاب هستند و همه باید بدانند هرگونه تغییر وضعیت در رابطه با آمریکا با نظر رهبری مشخص می‌شود و کسی در این زمینه نمی‌تواند نظر بدهد.

یوسف‌پور، ادامه داد: کسانی که دلخوش به برگزاری رابطه با آمریکا بودند خوشحال نباشند چرا که رهبری در این زمینه تصمیم می‌گیرند.

وی افزود: مذاکره، پیگیری مسئله هسته‌ای و رفع تحریم‌ها با رعایت دقت در حفظ مصالح و منافع ملی با دولت است که باید با نظر رهبری یعنی توجه به ترفندهای دشمن و نرمش قهرمانانه باشد.

یوسف‌پور با گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی، گفت: فداکاری شهید فهمیده تا آنجا بالندگی پیدا کرد که امام راحل او را رهبر خود نامیدند.

وی تصریح کرد: دشمن از روحیه شهادت‌طلبی و فداکاری جوانان ما آشفته است و سخت برای انحراف جوانان سرمایه‌گذاری می‌کند و امروز دشمن شکار کودکان ما را هم در برنامه گذاشته است.

انتهای پیام/86007/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول