اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

شهردار برای قطع درختان کهنسال شوشتر دلیل قانع‌کننده بیاورد

عضو شورای شهر شوشتر گفت: شهردار باید برای قطع درختان کهنسال در سطح شهر توضیح دهد و در اینباره دلایل قانع‌کننده‌ای ارائه کند.

شهردار برای قطع درختان کهنسال شوشتر دلیل قانع‌کننده بیاورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدحافظی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: در منطقه سنگ‌بران شهر شوشتر شهرداری اقدام به قطع درختان کرده است که باید در این زمینه توضیح دهد و دلایل قانع‌کننده ارائه کند.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از درختان در سطح شهر گفت: هزینه زیادی برای ایجاد درخت صرف می‌شود و نباید آن را با بی‌تدبیری از بین برد و به جای هرس درخت آن را نابود کرد.

حافظی‌زاده با اشاره به اتفاق رخ داده برای یکی از شهروندان شوشتری تاکید کرد: یک شهروند به صورت سهوی با یک بوته کنکارپوس تصادف کرده است و شهرداری در این بین برابر قانون وی را مجبور به کاشت 15 درخت و پرداخت جریمه و قرار دادن چک ضمانت برای آبیاری درختان کرده است حال باید دید شورای اسلامی شهر با شهردار برای قطع درختان چگونه برخورد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: باید جلوی اقدامات یکباره و بدون برنامه شهردار گرفته شود و به وی در این زمینه تذکر صریح داده شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

*مناطق خارج از طرح فاضلاب به طرح الحاق شوند

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: برخی مناطق شهری مانند کوی گلزار شهدا، بین‌الحرمین و ... که در طرح فاضلاب شهری برای آنها طرحی ارائه نشده است باید به طرح جامع فاضلاب صنعتی شهر الحاق شوند.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر باید مسائل کلان را بررسی و دنبال کند و از پرداختن به مسائل جزئی و کم اهمیت خودداری کند تا نتیجه کار قابل ارائه باشد.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول