اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر پرند خبر داد

تصویب طرح احداث پارک بانوان در پرند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پرند گفت: با نظر موافق اکثریت اعضای این شورا، طرح احداث پارک بانوان در پرند به تصویب رسید.

تصویب طرح احداث پارک بانوان در پرند

سعید میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهرداری و شورای شهر دوره چهارم پرند توسعه محیط‌های گردشگری و تفریحی برای اقشار مختلف جامعه است.

وی تصریح کرد: یکی از طرح‌های خوبی که طی سال‌های اخیر در کشور انجام شد، احداث و ایجاد فضاهای شاد و محیط‌های مناسب برای فعالیت‌ بانوان است که در این راستا پارک‌های ویژه‌ای برای بانوان در شهرهای مختلف کشور احداث شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر پرند ادامه داد: تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد بانوان ساکن شهرهایی که پارک بانوان در آنجا احداث شده است، از این محیط‌ها استقبال بسیاری داشته و فعالیت‌های متعدد ورزشی و اجتماعی در این پارک‌ها انجام می‌دهند.

میرزایی افزود: طی ماه‌های اخیر برخی از بانوان ساکن شهر پرند نیز درخواست‌هایی در این زمینه داشته و با توجه به عدم احداث پارک بانوان در این شهر، موضوع با جدیت در دستور کار شورای شهر و شهرداری پرند قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه این طرح در جلسات شورا مطرح و با اکثریت آرا به تصویب رسید و در حال انجام مقدمات برای آغاز عملیات فیزیکی این طرح هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر پرند در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا شهرداری این پارک را احداث خواهد کرد؟ گفت: به دلیل شرایط پرند و با توافقات و برنامه‌ریزی که صورت گرفته، شرکت عمران پرند متولی این کار شده است.

میرزایی اذعان داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح نیازمند تخصیص اعتبارات مالی و تامین زمین هستیم که این فعالیت‌ها توسط شرکت فوق در حال انجام است.

وی در پایان متذکر شد: امیدواریم با اجرای طرح فوق، زنان و دختران شهر پرند بتوانند از یک محیط امن همراه با آسایش برخوردار شوند.

انتهای پیام/2302/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول