اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع اصحاب رسانه مطرح شد

نبود شبکه منظم توزیع آرد در لنده

بخشدار مرکزی لنده با اشاره به تعطیلی نانوایی‌ها در چند روز اخیر گفت: نبود شبکه منظم توزیع آرد و سهل‌انگاری برخی توزیع‌کنندگان عامل تعطیلی نانوایی‌ها در چند روز اخیر شهر لنده بود.

نبود شبکه منظم توزیع آرد در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید غفار فروزنده در جمع اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به انتشار خبر تعطیلی نانوایی‌های شهر لنده اظهار داشت: برابر گزارش‌های مردمی و جمعی از نانوایی‌داران مبنی بر تعطیلی چندین واحد نانوایی در سطح شهر لنده طی روزهای اخیر با بازرسی و نظارت انجام شده نبود آرد علت تعطیلی نانوایی‌های لنده تشخیص داده شد.

وی افزود: متأسفانه نبود شبکه منظم در توزیع آرد و عدم واریز وجه نقد برای ثبت و سفارش آرد و سهل‌انگاری برخی از توزیع کنندگان عواملی هستند که در تعطیلی نانوایی‌های شهر لنده نقش داشته‌اند.

بخشدار مرکزی لنده گفت: با پیگیری فوری و با هماهنگی با اداره بازرگانی شهرستان کهگیلویه مشکل آرد نانوایی‌های شهر لنده به طور موقت حل شد تا کار گروه ویژه‌ای با موضوع آرد و توزیع آن تشکیل و راه‌های رفع این مشکلات بررسی شود.

فروزنده تاکید کرد: با عاملان تعطیلی نانوایی‌ها در لنده چه شرکت آرد و غله و چه نانوایی‌داران به طور جدی برخورد خواهد شد.

فروزنده عنوان کرد: متاسفانه ناهماهنگی بین ادارات بازرگانی، شرکت آرد و غله، عاملان توزیع آرد و نانوایی داران سبب بروز چنین مشکلاتی در شهر لنده شده است.

بخشدار مرکزی لنده در ادامه تصریح کرد: خدمات‌رسانی به مردم از وظایف ذاتی هر اداره‌ای است و کوتاهی و کم‌کاری ادارات را نباید به حساب مردم گذاشت.

فروزنده اذعان کرد: امیدواریم که فضای رسانه‌ای شهرستان لنده که در چند ماه اخیر و با خبرهای تاثیرگذار رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته، روز به روز شاهد تحولات بهتری باشیم و همه رسانه‌ها بتوانند با پوشش رسانه‌ای دقیق و شفاف خدمات ارزنده دولت را اطلاع‌رسانی کنند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران با انجام رسالت سترگ و سنگینی که برعهده دارند همواره با بیان مشکلات اجتماعی و عمرانی و از این قبیل جامعه رفع مشکلات اجتماعی و سایر مشکلات شهری را از مهمترین اولویت‌های کاری خویش می‌دانند و تا به نتیجه قابل قبول نرسند دست بردار نیستند.

بخشدار مرکزی لنده گفت: از خبرنگاران پرتلاش شهرستان لنده به خصوص خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خبر لنده و خبرنگار خبرگزاری فارس که با سوژه پردازی‌های دقیق و بدون حاشیه مسائل و مشکلات شهر را پوشش می‌دهند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/82013/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول