اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری:

استاندار فارس نیروهای بدون حاشیه و خوشنام را انتخاب کند

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس گفت: انتخاب نیروهای خوشنام و بدون حاشیه توسط استاندار فارس باعث حفظ وحدت در این استان می‌شود.

استاندار فارس نیروهای بدون حاشیه و خوشنام را انتخاب کند

ابراهیم شعرا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: فارس به عنوان استانی که بیش از هفت درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد با قومیت‌های مختلف از نظر سیاسی دارای حساسیت ویژه‌ای است.

وی افزود: دکتر سید محمد احمدی استاندار جدید این استان به سبب سکونت و مسئولیت‌های مختلف قبلی از بخشداری تا معاونت سیاسی اشراف لازم را بر مسائل دارد و ضرورت وحدت و یکپارچگی این استان را به خوبی تشخیص می‌دهد.

شعرا ادامه داد: با این مقدمات استاندار فارس باید به دور از سیاسی‌کاری دقت لازم را در به‌کارگیری نیروهای خوشنام و بدون حاشیه که تنها به رشد و تعالی استان توجه دارند، به خرج دهد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: درحال حاضر بین مسئولان فارس، نماینده ولی فقیه در این استان و نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی هماهنگی و وحدت خوبی وجود دارد که حفظ و استمرار آن می‌تواند آرامش این استان را برای توسعه و پیشرفت بیشتر تامین کند.

وی بیان کرد: مردم ما در 24 خرداد ماه امسال به شعار تدبیر و اعتدال دکتر روحانی رای دادند که با شناختی که از دکتر احمدی استاندار منتخب در طول مسئولیت وی در فارس است، امید واثق داریم به مشی رئیس جمهور عمل کند چنانکه در جلسه معارفه نیز بیان داشت که وامدار هیچ فرد و جناحی نبوده و از فرد و گروهی دستور نمی‌گیرد.

شعرا تصریح کرد: استاندار فارس با تاکید بر لزوم شایسته‌سالاری به ثبات مدیریتی در فارس اشاره کرده و گفته‌ است که قصد ندارد کسی را در بین راه از قطار مدیریتی پیاده کند.

وی ابراز داشت: با توجه به رویکرد استاندار فارس که عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در این استان است تشکل‌های اصولگرای عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با تبریک و آرزوی موفقیت برای وی، حمایت و همکاری از آن مقام را در دستور کار خود دارند.

شعرا اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به شهر شیراز، این شهر را به حق سومین حرم اهل بیت (ع) نامیدند و گرچه این شهر هر ساله پذیرای خیل عظیم مسافران است، اما تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله دارد.

وی در ادامه گفت: در این راستا امید داریم با تامین اعتبار هر چه بیشتر شاهد اجرای کامل طرح توسعه حرم احمدبن موسی (ع) باشیم.

شعرا همچنین ابراز داشت: فارس شاهراه عظیم مواصلاتی و ترانزیتی جنوب کشور است، با این وجود بسیاری از بزرگراه‌های ترانزیتی این استان نظیر سروستان، خاوران، عسلویه، بزرگراه شیراز - جهرم، شیراز - اصفهان و همین طور قطار شهری شیراز دچار کمبود اعتبار هستند.

وی افزود: پروژه‌هایی مانند قطار شیراز - بوشهر و شیراز - بندرعباس نیز بنا به گفته مسئولان از پیشرفت مطلوبی برخوردار نبوده و در موعد مقرر به بهره‌برداری نمی‌رسند و از این رو عزم جدی برای به ثمر نشستن آنها نیاز است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی نه چندان مطلوب برخی پروژه‌های دیگر، رکود تولید ثروت و محصول در فارس، نبود زیرساخت‌های کافی در بخش گردشگری و عدم استفاده از ظرفیت‌های پزشکی و درمانی فارس در راستای تبدیل آن به قطب درمانی خاورمیانه دیگر مواردی است که شعرا به نمایندگی از تشکل‌های اصولگرای فارس به استاندار گوشزد کرد.

وی در پایان با اشاره به نامه مولا علی (ع) به مالک اشتر گفت: امیرالمومنین علی (ع) از انتخاب وزرا و کارگزارانی که وزیر بدکاران بوده‌اند تحذیر داده و بیان فرموده‌اند که باید از اهل تجربه و حیا و خاندان‌های صالح برای انتخاب مسئولان استفاده شود.

انتهای پیام/2448/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول