اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)

مسابقه «کاروان عشق» در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: همزمان با ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) مسابقه «کاروان عشق» در استان مرکزی برگزار می‌شود.

مسابقه «کاروان عشق» در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، گفت: این مسابقه از متن نشریه کاروان عشق که به همت این دبیرخانه در ماه محرم و صفر منتشر می‌شود برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نشریه کاروان عشق جریان حرکت امام حسین(ع) از مکه به کربلا و سخنان این امام بزرگوار را در منزلگاه‌ها روایت می‌کند، افزود:‌ مسابقه کاروان عشق به صورت ده سوال تستی از متن سخنان امام حسین(ع)‌ مندرج در نشریه، طرح شده و علاقمندان باید پاسخ سوالات را به صورت یک عدد ده رقمی به شماره پیامک دبیرخانه ارسال کنند.

ذوالفقاری تصریح کرد:‌ به 50 برگزیده این مسابقه جوایزی از سوی دبیرخانه اهدا خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر این دبیرخانه اقدام به توزیع بسته فرهنگی بین کانون‌های مساجد کرده است.

وی ادامه داد: زیارت عاشورا، سی دی مداحی و نوحه خوانی و سخنان بزرگان دینی در خصوص واقعه کربلا و روز عاشورا، پوستر، بنر،‌ سربند یا حسین(ع)، ‌یازهرا(س) و یا ابوالفضل العباس(ع) از جمله اقلام بسته‌های فرهنگی محرم است.

انتهای پیام/87002/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول