اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت ایجاد برخی مشکلات از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت گرفت

توقف احداث اردوگاه فرهنگی و هنری امیرالمؤمنین ویژه دانش‌آموزان استثنایی

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه برای ساخت اردوگاه فرهنگی و هنری امیرالمؤمنین ویژه دانش‌آموزان استثنایی تلاش‌های زیادی شده، گفت: به علت ایجاد برخی مشکلات از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان احداث این پروژه متوقف شده است.

توقف احداث اردوگاه فرهنگی و هنری امیرالمؤمنین ویژه دانش‌آموزان استثنایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس حسنی‌محتشم پیش از ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز جهانی عصای سفید در آموزشگاه نابینایان موسی بن جعفر(ع) همدان با بیان اینکه فعالیت در آموزش و پرورش استثنایی طاقت‌فرساست اظهار داشت: معلولیت به هیچ عنوان محدودیت نیست.

وی ادامه داد: نبوغ و نوع رشد افراد معلول در آموزش و پرورش استثنایی بسیار بالا بوده و برخی از این افراد در زمینه‌های مختلف با ارتقاء خود به مدارج عالی دست یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان به برنامه‌های آموزش و پرورش برای رشد و تعالی دانش‌آموزان استثنایی اشاره کرد و گفت: در سند راهبردی آموزش و پرورش به رشد و تعالی دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای شده و با همکاری نهادها و دستگاه‌های دیگر چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش را حل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت اردوگاه فرهنگی و هنری امیرالمؤمنین ویژه دانش‌آموزان استثنایی تلاش‌های زیادی شده است تصریح کرد: برای تملک زمین و خرید مصالح، اعتباراتی از تهران جذب شده اما در استان به علت ایجاد برخی مشکلات از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان احداث این پروژه متوقف شده است.

حسنی‌محتشم افزود: دانش‌آموزان روشندل، شهروند همدانی هستند و باید همه برای ارائه خدمات مطلوب به آنها تلاش کنیم.

وی ادامه داد: نوع توانمندی روشندلان از افراد عادی کمتر نیست و در واقع نباید معلولیت را فقط فیزیکی قلمداد کرد و برخی افراد معلولیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارند.

همچنین در ادامه این مراسم رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی با انگیزه دانش‌آموزان را تربیت و تحویل جامعه می‌دهد ابراز داشت: اعضای شورای چهارم همدان برای تعامل و همکاری با همه دستگاه‌ها و خصوصاً آموزش و پرورش آمادگی کامل دارد.

رضا میرزایی با بیان اینکه ما شورای همه شهروندان همدان هستیم و فقط شورای شهرداری نیستیم، ابراز کرد: شورای شهر به مدارس استثنایی توجه بیشتری خواهد کرد.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول