اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

تجهیز معابر مازندران به دوربین‌های امنیتی

فرمانده انتظامی مازندران گفت: معابر مازندران به دوربین‌های امنیتی مجهز می‌شوند.

تجهیز معابر مازندران به دوربین‌های امنیتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سردار مسعود جعفری‌نسب بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود با اشاره به پایبندی مردم در جمهوری اسلامی ایران به باورها و اعتقادات مذهبی و اخلاقی، اظهار داشت: در کشور ما سه میلیون نفر بیکار وجود دارد، اما این افراد به دلیل اعتقادات مذهبی و پایبندی به باورها و اخلاق دست به مال دیگری نمی‌زنند.

وی با اشاره به گستردگی چتر امنیت حاکم در جامعه، آن را تنها محصول نیروی انتظامی ندانست و افزود: این امنیت توسط مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران و مشارکت مردمی محقق شده است.

افزایش کشفیات در مقایسه با سال گذشته

این مقام انتظامی با اشاره به حمایت قانون و قوای سه‌گانه از نیروی انتظامی در برقراری امنیت، بر مقابله با گردن‌کشی در جامعه تأکید و اضافه کرد: حتی اگر در این مسیر کشته شوم افتخار است، چراکه مرگ در خانه سبب افزایش آبرو نمی‌شود.

جعفری‌نسب با اشاره به افزایش چشمگیر آمار کشفیات مواد مخدر و سرقت‌ها همچنین دستگیری عوامل 19 مورد از 20 واقعه چاقوکشی در مرکز استان ادامه داد: در مواردی که نیاز باشد شخصا در صحنه حضور پیدا می‌کنم و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها نیز در ماموریت‌ها حضور داشته باشند.

دستگیری مأموران نامحسوس انتظامی توسط مردم نکا

این مسئول با اشاره به وظایف قانونی نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تصریح کرد: هزینه موضوعات امنیتی را باید نیروی انتظامی بپردازد و مردم به جای مداخله شخصی در این مسائل فقط باید نیروی انتظامی را تشویق کنند.

جعفری‌نسب ادامه داد: برای نخستین‌بار در شهرستان نکا مردم در راهپیمایی و نماز جمعه شعار درود و تشکر از نیروی انتظامی سر دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در فعالیت‌های مستمر نیروی انتظامی در عباس‌آباد نکا و ایمن‌سازی این منطقه مردم نقش اساسی داشتند و حتی داوطلبانه برخی از منازل خود را برای ساماندهی به این منطقه عقب‌نشینی کردند.

وی گفت: در پاکسازی منطقه عباس‌آباد مردم زحمتکش و پاکی که در این منطقه زندگی می‌کردند نیز دیده شدند که تنها مشکل آنها این است که وضع مالی خوبی ندارند.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: پس از انجام عملیات در عباس‌آباد برای بررسی آخرین وضعیت فروش مواد مخدر در این منطقه ماموران نامحسوس خود را به آنجا فرستادیم تا به عنوان خریدار به برخی افراد مراجعه کنند اما مردم این افراد را به نیروی انتظامی تحویل دادند.

جعفری‌نسب با بیان اینکه پیش از اقدامات موثر نیروی انتظامی در محله نوبنیاد ساری زمان لازم برای دسترسی افراد به مواد مخدر تنها 30 ثانیه بوده است، تصریح کرد: این افراد در حال حاضر در نوبنیاد وجود ندارند.

تعلل فرماندار و شهردار نکا در نصب دوربین مداربسته

وی با اشاره به وجود ناکافی دوربین‌های امنیتی در مازندران گفت: حتی در شهر ساری مرکز مازندران طرح ترافیک را با مامور اجرا می‌کنیم که گاهی حضور همیشگی مامور و جریمه متخلفان کارساز نیست و لازم است کسانی که مقررات راهنمایی رانندگی را رعایت نمی‌کنند با هر مسئولیتی که دارند جریمه شوند.

جعفری‌نسب با اشاره به نیاز عباس‌آباد نکا به دوربین مداربسته گفت: لازم است فرماندار و شهردار نکا در این زمینه همکاری کنند.

این مسئول درباره تردد کامیون‌ها در محور پرخطر گهرباران اظهار داشت: باید جلسه‌ای با مسئولان پایانه‌ها و فرماندار میاندرود برای این منظور برگزار شود تا ببینیم چه باید بکنیم.

وی در پایان از همکاری خود برای ایجاد مرکز پلیس10+ با پیگیری‌های فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود خبر داد و افزود: در صورتی که مسئولان شهرستان زمین دو هکتاری اختصاص دهند ساختمان مجهز فرماندهی انتظامی در این شهرستان ساخته می‌شود.

انتهای پیام/86021/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول