اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه نورالقرآن اصفهان خبر داد

برگزاری نشست بررسی اثرات تخریبی برنامه‌‌های ماهواره‌ای

مدیر موسسه نورالقرآن اصفهان گفت: موسسه نورالقرآن برای شناخت اثرات تخریبی برنامه‌های ماهواره‌ای‌ که عمدتا سلامت خانواده را مورد هدف قرار داده، اقدام به برگزاری جلساتی با حضور اساتید مجرب در این زمینه کرده است.

برگزاری نشست بررسی اثرات تخریبی برنامه‌‌های ماهواره‌ای

بدرالسادات نقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: موسسه نورالقرآن اصفهان در راستای افزایش آگاهی نسل جوان با اثر تخریبی برنامه‌های ماهواره‌ای نشستی با همین موضوع برگزار‌ می‌کند.

وی ادامه داد: شبکه‌های ماهواره‌ای با رویکرد تخریب فرهنگ کشورهای در حال توسعه، قصد دارند در برنامه‌های خود این رویکرد تخریبی را القا ‌کنند.

نقوی افزود: تبلیغات سوء شبکه‌های ماهواره‌ای اثرات مخربی در اعتقادات، تفکرات، شخصیت و تربیت خانواده‌ها و به ویژه زنان و جوانان دارند و این افراد را از تفکرات و اعتقادات صحیح خود جدا می‌کنند.

وی با بیان هدف این برنامه‌ها که نابودی سلامت فکر و رفتار افراد است‏، اظهار کرد: مشاهده دائم برنامه‌های نامناسب ماهواره افراد را دچار حالت مسخ‌شدگی و از دست رفتن عقلانیت می‌کند، به طوری که خانواده‌های تحت‌الشعاع این برنامه‌ها از مسیر اصلی تربیتی خود که ریشه در مکتب اسلام دارد فاصله می‌گیرند.

این فعال قرآنی ادامه داد: از آنجایی که رسالت اصلی مؤسسات قرآنی پیاده کردن فرهنگ قرآن در جامعه است، باید عوامل مخرب این مسئله  را شناسایی و در جهت افزایش آگاهی خانواده‌ها با این مسائل گام بردارد.

مدیر موسسه نورالقرآن افزود: شناخت اثرات سوء و تخریبی برنامه‌های ماهواره‌ای‌  که عمدتاً محور خانواده را مورد هدف قرار داده و تلاش می‌کنند تا روابط بین فردی را متزلزل کرده و عدم اعتماد بین افراد خانواده را به وجود آورند، سبب شد تا این موسسه اقدام به برگزاری جلساتی با حضور اساتید مجرب دانشگاهی در این موضوع کند.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول